Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht
    Leende skrev 2011-06-03 21:05:18 följande:
    Oj, oj, oj vad du är duktig.. SupersnyggtSkrattande
    Njaaa Skäms men tack ändå! Solig

Den blev helt ok, men några små feltänk blev det som jag nu har koll på till nästa gång jag gör en till den vagnen.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht
    Leende skrev 2011-06-07 08:24:39 följande:
    Godmorgon tråden!

Vad gör ni föresten på dagarna/ har för yrken/ är hemma? Förstår att några är mammalediga... *ni behöver inte svara om ni inte vill*
    Själv är jag sjukskriven ni sissta tiden innan BF, har jobbig foglossningRynkar på näsan , men sköööönt att vara 
    hemma nu och förbereda sig iallafallSolig 
    Jag är föräldraledig än så länge dvs över sommaren sedan är det bara att gå och skriva in sig på AF som tillgänglig om jag inte lyckats hitta något innan dess. Tyvärr dräller det inte direkt av jobb här direkt. Jag har jobbat som kontorist/ekonomiass/löneass, receptionist och kundkommunikatör (finare för att vara telefonist i kundtjänst ).
  • Asereht

Pramworld är bra att ha att göra med. jag har köpt två av mina P&T.s därifrån. Jag har också reklamerat, eller  snarare påtalat (klagat) över en liten detalj vilket resulterade i att det kom en helt ny bumper i posten utan knot.

• Asereht
    Jessika82 skrev 2011-06-07 16:36:53 följande:
    Vad det går trögt att sälja vagnar på blocket....
    Jag har haft tur med mina två senaste. Första låg ute i 14 dgr och ingen slog till. Då tog jag bort annonsen, tog nya foton och skrev om texten. Samma kväll som annonsen kom ut igen så blev den såld.

Senaste var här i veckan som var. Jag lade ut vagnen vid middagstid, en kanpp timme senare hade jag en som ville komma och titta på den följande dag. Innan jag gick och lade mig hade ytterligare två stycken mailat och ville komma och titta. Första som mailade kom dagen efter och köpte den. Jag är fortfarande lätt chockskadad!
  • Asereht

Det finns en hel del olika krokar man kan ha på barnvagn, bland annat:

www.mammashop.se/barnvagnskrokar-hook-n-stroll.html

www.barniallt.se/nya/butiken.cgi%28Avd+a108+Nothing,Manuell%29+%28P+081104132220%29

www.babyfrog.se/barnvagnskrokar2pack-p-1164.html

www.mylittlestar.se/beconnected/97-0

Själv har jag något som heter J-Hookz som jag köpte när jag köpte skötväska från USA.

• Asereht
    Leende skrev 2011-06-07 20:23:30 följande:
    Jättetack för tipsenSkrattande, men vilka är bäst av dom tror du/ eller vilka hade du valtDrömmer *svårt att bestämma*
    Om jag hade köpt idag hade jag köpt Tinkafukrokarna eller Ju Ju Be.
  • Asereht
    Leende skrev 2011-06-07 21:01:47 följande:
    Det är enCam...
    Ojdå vågar jag skriva min ålder när jag ser hur gammal du är..he he .Flört född 74.. 
    Men du vet, åldern har INGEN betydelseCool 
    Kul att du bor i Göteborg medGlad
    Jessika82 skrev 2011-06-07 20:54:12 följande:
    Jag bor strax utanför göteborg..
    Och du med i närheten av GöteborgSkrattande

Då är du ju i min och Frökens Smålands liga. Jag är en bättre begagnad 72:a.
    Fröken Småland skrev 2011-06-07 21:37:39 följande:
    *planerar att slå Zasata*

Vem håller henne medan jag slår? Asereht? Thulo?
    Jag kan sätta mig på henne, då kommer hon garanterat inte loss!
  • Asereht

Mina barn är födda -92, -02, -04, -05 och -10 men det kanske jag redan skrivit. *teflonminne*

Jag känner mig ganska ofta som en tant med mitt handarbetande och allt men folk jag träffar brukar bli lite lätt chockade när de får reda på att jag har en dotter som är 19. Fast jag tror att de spelar...Drömmer
    De brukar bli lika chockade när de fattar att jag har fem barn, fast då torr jag det är mer äkta.

Jag måste ju uppdatera vagnarna som bor här just nu!

Bugaboo Frog med både Frog och Cam ram + enmassa tillbehör
    Bugaboo Bee (i garderoben så den räknas eg inte)
    Teutonia Mistral

Barnvagnstillbehör är min nya last, sånt finns det en dle även om jag varit duktig och sålt av en del på senare tid.

Sen har jag ett retrosulkychassi under trappen och en Carena Lieback Lux på en hylla i garagen vilka inte räknas alls....väl? *sneglar mot Frk S*

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11