K*B*N, pratar del 11
Någon som har en sån här flexibath badbalja som kan tala om för mig om det är något att ha? Tänkte att det var en smart pryl som man kan ta med sig till A i sommar men jag har aldrig sett en irl.
www.littlekidscorner.se/sv/
Någon som har en sån här flexibath badbalja som kan tala om för mig om det är något att ha? Tänkte att det var en smart pryl som man kan ta med sig till A i sommar men jag har aldrig sett en irl.
www.littlekidscorner.se/sv/
Ni som har Sing: www.blocket.se/dalarna/Brio_Sing_delar_34549977.htm&w=3
OM du ska ha en OTH eller liknande blank och glidig åkpåse så tipsar jag om vanthållare/klämmor, de är värda sin investering då de kan hålla även den glidvänligaste åkpåse på plats. Tro mig, jag har testat många i många olika vagnar.
Jag är uttråkad, det innebär alltså att jag skulle vilja fynda vagn eller något kul användbart till dem jag har....
Ett camchassi eller en hel cam för billigt pris skulle vara kul.
En Bugaboo Frog, en Teutonia Mistral, en Bugaboo Bee, ett retrosulkychassi och en Carena Lieback Lux. Det blir fem meeen Bee är undanstuvad i garderoben och sulkychassit instuvat under trappen och carenan ligger på en hylla i garaget. De man inte ser finns inte (eller hur Frk S) så vi har två.
Du ser! Då finns det ju rum för fler!
Min man har resignerat. Han bryr sig inte längre, han vet nog inte ens hur många vagnar vi har.
Oj, svår fråga. Alla vagnar har varit funktionella och smaken är ju olika men den jag trivdes sämst med var Brio Twinette. Aptung med två små i. *rys*
Jag har varit jättenöjd med PT, Happyn och Froggen tex för att de har funkat för mina behov.