Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Ekorren: hur många blir ni på Zoo? Vi har börjat fundera på om vi skulle bo i stuga istället, det känns lite långt att släpa med sig husvagnen. Eventuellt kanske det blir en natt då istället och jag tänkte att det kanske kunde vara intressant att dela en 6-bäddars stuga? Skall kolla runt vad det kan tänkas kosta i så fall.

• Fröken Småland

Ekorren: Sundbyholms camping som ligger 20 min utanför Eskilstuna vill ha 700 kr för en sjubäddsstuga. Fast då är toa och kök i en byggnad intill. Sånt bryr inte jag mig om

Och Mälarbadens camping har stugor för 560/ 4 bäddar.

• Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2011-05-24 20:59:41 följande:
    Jag troooor att Ekorren bokade hotellrum någonstans på vägen om jag förstod det rätt?
    Äh, vem bryr sig? Ekorren är en tönt Obestämd

Flört
  • Fröken Småland

Om man gillar märkeskläder så är Lager157 en riktig skattkista, exempelvis förra årets märkesjeans till mindre än halva priset. Själv är jag ointresserad av märken så jag handlar sällan där. Alltså det betyder inte att jag aldrig köper märkeskläder för det händer absolut, men då är det uteslutande för funktionens skull och inte för märket om ni förstår vad jag menar. Jag är en riktig anti-märkessnobb som helst klipper bort märkeslappar och sånt (utom på barnens plagg eftersom det påverkar andrahandsvärdet).

Jag har fortfarande lite svårt att använda min Helly Hansen-jacka med tydlig logotype eftersom det känns som att jag går omkring med ett plakat där det står "Kolla på mig! Jag tror att jag är jättesnygg i min dyyyyra Helly Hansen-jacka!"

• Fröken Småland
    passau skrev 2011-05-25 08:49:47 följande:
    Oj oj bohus! *tar på mig ansvaret för bohus framtida överlevnad*
    *känner mig något lugnare*

• Fröken Småland

Blä, jag kommer ingen vart idag. Har packat lite Tradera-vinster som skall lämnas in till ombud idag men för att kunna åka till staden och göra alla mina åtta ärenden eller vad det är så måste jag först duscha. Och det känns oöverstigligt just nu Obestämd Men om jag inte kommer iväg snart så kommer jag att få tok-stressa och ändå inte hinna allt innan det är dags att vara hemma igen och ta emot skolbussen. *suckar över mig själv*

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11