Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht
    Leende skrev 2011-06-22 17:55:49 följande:
    Vet inte, skall få den skickad. Men vad är det för skillnad på gamla och nya?

Är detta den andra modellen eller? www.bugababy.se/cameleon-tillbehor/27-bugaboo...
    Ja det där är nya, den passar alla modeller även Bee vilket inte gamla gjorde, den nya är tydligen lite tjockare och har dragsko så att man kan dra åt runt huvud och få lite mer ombonat. Själv har jag två av äldre modellen.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht
    Leende skrev 2011-06-22 18:06:35 följande:
    Hmmm, då kanske det blir en nyare modell i annan färg sen med. Man vill ju variera ocksåSkrattande
    Jag har haft en sån där blå åkpåse men sålt den vidare. Nu har jag en sandfärgad och en gul. Jag kör med blå bas istället numer.

Så här ser min Frog ut just nu, skrudad för dottras student (med utmattad lillebror i efter en lång dag på stan med studentfirande). Tänkte att den outfiten ska få vara kvar över midsommar. Cool

http://www.familjeliv.se/hem/asereht/gallery/phpj7brak.jpg
  • Asereht
    Nifelheim skrev 2011-06-22 20:51:23 följande:
    Frog-chassi som bara har bromsar på framhjulen, är det riksgammalt eller varför är det så? Det måste vara jättebökigt att bromsa då va?
    Ja det är riktigt gammalt, vad jag förstått så var det första omgången som hade så.
  • Asereht

Jag beställer oftast i makens namn eftersom han alltid hämtar (bor en bra bit utanför stan) på hemvägen. Det gör jag för att underlätta för hnom då han slipper att ha mitt leg, dubbla underskrifter osv. Numer frågar han bara vad det är för kul han ska få den här gången. Drömmer  Är det garn eller barnvagnsrelaterat tittar han lite snett på mig men han låter mig hållas. Så länge jag inte förstör vår vardagsekonomi eller tappar fattningen så bryr han sig inte. Jag köper och säljer massor, det är ju sånt man får roa sig med som hemmaförälder.

Maken hämtade tom en vagn utan att ha en aning om vad det var han hämtade.

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-06-23 06:58:30 följande:
    Asereht: du som är så duktig på att virka, är du aldrig sugen på att virka såna här godbitar?

Alltså, det finns så mkt fina virkade bakverk men såååå tråkigt att pyssla med. Drömmer EN del älskar att pyssla sånt men jag har aldrig fastnat för det. Jag gillar inte små figurer heller. Jag kör mer på nyttoprylar som filtar, mössor, sjalar och sånt. Men vem vet, jag kanske trillar dit. Konstigare saker har ju hänt.
  • Asereht

Jag tycker skorna var kul! Läckra på ett kul och galet sätt. Typiskt en sån sak som faller mig i smaken. ibland bara älskar jag ett plagg för att det är så galet fult! Cool

Själv går jag aldrig i högklackat utan är en sån som älskar ballerinaskor och gympadojor av olika slag.

Senaste inköp:

Visst Sköna Marie är säkert höjden av tantighet eftersom de gör fotriktiga skor men de har många fina modeller numer och de här är både snygga på och otroligt sköna och äkta skinn vilket jag vill ha.

• Asereht

Ju ju be väskorna är bra tycker jag. Har haft en between och har en mightybe som jag är väldigt förtjust i.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11