K*B*N, pratar del 11
(inte min annons)
Bra pris/ köp va?
Jag beställer oftast i makens namn eftersom han alltid hämtar (bor en bra bit utanför stan) på hemvägen. Det gör jag för att underlätta för hnom då han slipper att ha mitt leg, dubbla underskrifter osv. Numer frågar han bara vad det är för kul han ska få den här gången. Är det garn eller barnvagnsrelaterat tittar han lite snett på mig men han låter mig hållas. Så länge jag inte förstör vår vardagsekonomi eller tappar fattningen så bryr han sig inte. Jag köper och säljer massor, det är ju sånt man får roa sig med som hemmaförälder.
Maken hämtade tom en vagn utan att ha en aning om vad det var han hämtade.
Jag tycker skorna var kul! Läckra på ett kul och galet sätt. Typiskt en sån sak som faller mig i smaken. ibland bara älskar jag ett plagg för att det är så galet fult!
Själv går jag aldrig i högklackat utan är en sån som älskar ballerinaskor och gympadojor av olika slag.
Senaste inköp:
Visst Sköna Marie är säkert höjden av tantighet eftersom de gör fotriktiga skor men de har många fina modeller numer och de här är både snygga på och otroligt sköna och äkta skinn vilket jag vill ha.
Ju ju be väskorna är bra tycker jag. Har haft en between och har en mightybe som jag är väldigt förtjust i.