K*B*N, pratar del 11
Passau: vad är det för vagn du skall hämta? Synd att inte BuggyPoden passar på Buggan
Passau: vad är det för vagn du skall hämta? Synd att inte BuggyPoden passar på Buggan
*gillar Passau lite extra idag*
Ingen mer som har en fribiljett till Zoo att skicka en smålänning?
bohus: jag kanske är intresserad. Kan du be henne behålla det lite tills jag kan samla ihop mig efter helgens bravader?
det är nog inga problem, den är ju betald som sagt... vi stämmer av efter bravaderna
Vet ni vad? Idag har jag mitt sista matte-seminarium, sen är den kursen helt klar *hjular* Det känns härligt kan jag lova, att vara färdig med de obligatoriska 15 p matematisk begreppsbildning. Idag skall vi redovisa en statistikundersökning som vi har gjort med diagram, lådagram osv. Rolig uppgift faktiskt
Har en uppsats att skriva till nästa fredag i andra kursen och sen börjar den bli klar förutom två kompletteringsuppgifter jag måste göra för att jag skolkar från Falu-dagarna som var nu i veckan . Men sen ser jag fram emot min sommarkurs
Hoppas att det blir så för mig också! Verkar väldigt smidigt med hämtning och lämning på förskolan när man pluggar, lättare att styra tiderna och förhoppningsvis mindre stress samt mer tid med barnen