K*B*N, pratar del 11
Glad midsommar!
Glad midsommar!
Kikar in en snabbis från bilen så Leende inte känner sig så ensam.
Vi är i Sthlm och snurrar över dagen. Ska köpa lite födelsedagspresenter till storbus som fyller på söndag.
Imorgon drar vi till Värmland. Bestämt hastigt och lustigt. Svärmor brukar göra lite jobb tull en stugägare i närheten och i gengäld får hon låna stugan vid behov om den inte är bokad. Skönt med eget boende med faciliteter så man slipper vara på varandra hela tiden.
www.tradera.com/Sunshine-Kids-solskydd-till-vagnen-sulkyn-bilbarnstolen--auktion_340818_135734276
Allvarligt! Den kostar 99 kr ny!
Vill ha, A är här och hjälper till....
Här var det tyst! Det märks att det är semestertider. Själv sitter jag hemma med liten sjukling och försöker få tiden att gå.
Svärmor hade höns förut (syrran med) vilket innebar att vi fick en del ägg. Själv skulle jag inte vilja ha höns, jag tycker att de är lite läbbiga... Men det är trevligt med färska ägg.
Jag är inte mycket för att plocka varken bär eller svamp. Jag spenderade måååånga och låååånga sommar/höstdagar med mina föräldrar och gjorde sånt istället för att bada (vilket var det enda jag och syrran ville). Än i dag får jag lite lätt 2vill inte" känsla när det kommer på tal även om det är lite annorlunda när vi gör det. Någon gång i bland blir det lite svampplock och bärplock. Tur vi har min morfar som tycker sånt är kul. *love*
Vad blev det då för något?