Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Lindadjo: prova att sätta saddle bagen på handtaget fast längre ned. Det funkar ok, förutom om man vill flippa över styret men hur ofta gör man det?

• Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-05-30 09:03:32 följande:
    har du bild?
    Nej tyvärr. Men kolla på Lindadjos bild i bildtråden och så flytta den en halvmeter nedåt bara
  • Fröken Småland

bohus: vi vill att du kommer in i slutna tråden, Kavat är på gång att skicka en inbjudan med länk till dig. Där skall du få frossa i bilder

Ekorren: City Select har kampanj nu i maj, bilstol och adapter på köpet tror jag det var. Intressant att köpa i Sverige kanske?

bohusbebis skrev 2011-05-30 12:57:12 följande:

Be-my-guest?

Oups, "råkade" just sälja paraplyåbäket Techno XT som är stor som en swift hopfälld men noll komfort... Rätt bra förtjänst åxå... Då får jag väl köpa en ny? *ber snällt*

Har ju bara en Swift, en Breeze, en skruttig Phil&Teds och en Quest.... Å just det, en reservdels PT på väg i helgen... Spanar efter en kul zapp att ha i båten i sommar... sneglade till å med på den där märkliga Mutsy Spidern på B... var den inte uppe till diskussion tidigare... nån som klämt på den i verkligheten... ser smal ut, kanske inget för en 3åring....? Har inte Zazata en el haft? Kanske har drömt det...

Härligt med vinst på Technon, minns att du fick den till ett rövarpris bra pris. En reservdels-PT från Passau kanske?

Jag vill ha en Mutsy Spider! (även om jag blev lite mobbad för det) *står på mig*
  • Fröken Småland
    bohusbebis skrev 2011-05-31 09:24:16 följande:

Förresten, var det nån som ville ha ett Swift-chassi (det som kallas pre-2010). Finns ett för avhämtning i Ulricehamn. (detta är ingen annons). Annars låter jag säljaren behålla det (jag har betalat det)... Orkar inte jaga delar som kanske finns i nåt gammalt lager nånstans... Ska man köpa delar till det så kommer slutsumman att landa på ca 3.500... Men det kanske finns nån "entusiast" som redan har nån del (jag har två Breeze--hjul m nav men vet inte om de går att använda) och därmed kan få ihop en vagn billigare....

Observera att om jag förstått det hela rätt så kommer det bli svårare och svårare att få tag på delar till såväl "gamla" swift som till "gamla" UJ framöver. Ingen nytillverkning av delar sker och mkt har förändrats sedan Phil&Teds tog över 2010....

Ja, det var ju jag som eventuellt var sugen men jag inser att jag bara är sugen för att det var ett fynd Blir nog inget fynd i sista änden så jag står över. Synd att jag inte bodde närmare, då hade jag hämtat det åt dig och förvarat det tills vi ses nån gång
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11