K*B*N, pratar del 11
Nu åker vi norrut, seeeeeeees
Nu åker vi norrut, seeeeeeees
Gör inte du det Lindadjo
*på väg hem*
Ooooh, ni skulle varit med igår tjejer!
Lindadjo: prova att sätta saddle bagen på handtaget fast längre ned. Det funkar ok, förutom om man vill flippa över styret men hur ofta gör man det?
Ju-Ju-Be har verkligen lyckats med en tydlig röd tråd på sina väskmodeller. Men jag undrar när BeWare kommer?
bohus: vi vill att du kommer in i slutna tråden, Kavat är på gång att skicka en inbjudan med länk till dig. Där skall du få frossa i bilder
Ekorren: City Select har kampanj nu i maj, bilstol och adapter på köpet tror jag det var. Intressant att köpa i Sverige kanske?
Be-my-guest?
Oups, "råkade" just sälja paraplyåbäket Techno XT som är stor som en swift hopfälld men noll komfort... Rätt bra förtjänst åxå... Då får jag väl köpa en ny? *ber snällt*
Har ju bara en Swift, en Breeze, en skruttig Phil&Teds och en Quest.... Å just det, en reservdels PT på väg i helgen... Spanar efter en kul zapp att ha i båten i sommar... sneglade till å med på den där märkliga Mutsy Spidern på B... var den inte uppe till diskussion tidigare... nån som klämt på den i verkligheten... ser smal ut, kanske inget för en 3åring....? Har inte Zazata en el haft? Kanske har drömt det...
Ekorren: Får man fresta med en sån här?
www.barngrottan.se/syskonvagnar/145-basson-duo-syskonvagn.html
Förresten, var det nån som ville ha ett Swift-chassi (det som kallas pre-2010). Finns ett för avhämtning i Ulricehamn. (detta är ingen annons). Annars låter jag säljaren behålla det (jag har betalat det)... Orkar inte jaga delar som kanske finns i nåt gammalt lager nånstans... Ska man köpa delar till det så kommer slutsumman att landa på ca 3.500... Men det kanske finns nån "entusiast" som redan har nån del (jag har två Breeze--hjul m nav men vet inte om de går att använda) och därmed kan få ihop en vagn billigare....
Observera att om jag förstått det hela rätt så kommer det bli svårare och svårare att få tag på delar till såväl "gamla" swift som till "gamla" UJ framöver. Ingen nytillverkning av delar sker och mkt har förändrats sedan Phil&Teds tog över 2010....