Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

AnPa skrev 2011-06-07 14:33:03 följande:
    Bohus får gärna flytta till mig, puman och Prus och öppna sitt café här
    Nähädu, ni har det alldeles för kul där i Huddinge *sotis*

• Fröken Småland
    bohusbebis skrev 2011-06-07 14:34:53 följande:

Fynd eller drömvagnen? Eller bådeåck? Blev ju nyfiken ju...

Tvättade förresten av hjulen på Zapparna och genast kändes de lite bättre. Ska gå loss på klädslarna åxå såsmåningom... Kan inte fatta att folk inte ens tar fram en tvättlapp och torkar hjälpligt när de ska sälja sina vagnar. Dessa vagnar hade de tom begärt 1500 för på Blocket, styck. Bara använda i 3 veckor, hävdade de... undrar om de körde dem under Gotland Grand National Enduro eller vad??

Snarare dröm än fynd. Fast en kombination hade varit toppen Drömmer
  • Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-06-07 14:49:20 följande:
    Men 4522:- som kursen står idag för en denim är väl ok frk s? Plus frakt då, tror de brukar ta 26 pund typ.
    Låter ju lovande
    bohusbebis skrev 2011-06-07 14:45:24 följande:

lite "cross-checking" så kan jag ana vad du drömmer om

Det är bara en av drömmarna
  • Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-06-07 14:49:20 följande:
    Men 4522:- som kursen står idag för en denim är väl ok frk s? Plus frakt då, tror de brukar ta 26 pund typ.
    Har du förresten inte räknat på Euro nu och inte GBP?
  • Fröken Småland
    bohusbebis skrev 2011-06-08 10:20:09 följande:
    Blev igångsatt med 2:an eftersom fostervattnet trol gått 3 dagar tidigare å infektionsrisken bedömdes stor (v37nånting). Svårt att säga, hade en racerförlossning med ettan (v 32+6) som tog en kvart... med 2:an gick det åxå fort. De stängde av det där igångsättningsdroppet nästan direkt. Så det är nog väldigt olika från person till person och förlossning till förlossning. Hade åxå hört att det skulle kännas intensivare, men jag vet faktiskt inte om det verkligen var så. Fördelen är väl kanske att det hela blir planerat... Det kommer säkert att gå fint denna gång. Alla förlossningar är verkligen olika. Kram på dig
    En kvart!?!?!?!?
  • Fröken Småland
    Kavat skrev 2011-06-08 13:15:46 följande:
    Jag fick visa leg på systemet förra året! Det lever jag på än!
    *grön av avund*
  • Fröken Småland

Har ni några bra tips på var jag kan ladda ned barnfilmer till iPod/iPhone? Lagligt skall det vara *präktig* Men gratis *snål*

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11