K*B*N, pratar del 11
Jag ska tydligen (???) till Gekås på onsdag nästa vecka... bara så alla vet
Jag ska tydligen (???) till Gekås på onsdag nästa vecka... bara så alla vet
Korren Onsdag är Gekås.... Vill införa Skottpeng på handkirurger, varit där på invaliditetsbedömning och gissa vad tjejer, efter 15min knäckande och slitande (råkade nästan slå efter karln i ett läge) konstaterar han att jag har rätt. Så nu har jag svinont både pga kylan och mr kul att knäcka. Morr!!!
Freeway är godkänd till alla platser...
Vilken förbannat rolig fredagkväll jag har haft.... 4 inhalationer på 4 timmar (fortsätter det så blir det akuten) och så har jag suttit och skrivit allergilistor på engelska så även eventuella vikarier som inte fattar svenska ska kunna fatta något. Dock så står det överst i klasspärmen "don't feed" om C så det ska väl ordna sig speciellt som hon är överjävligt skeptisk till allt som någon okänd ger, duktig liten sötis men ack så trist att måsta vara så vuxen utan ens ha blivit 4år
jag tog inte illa vid jag är lite hetblodad dock men mest av allt strateg
*ryser när jag tänker på Nif* Du har så rätt att det är vi dom tillfällena man känner att ja vi ensamstående ÄR superkvinnor! Uscha! Krya på dig! Jag har ALLTID imodium hemma för det är sällan jag får det åt andra hållet även om jag många gånger önskar för att känslan ska släppa.