Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

zasata skrev 2010-05-24 21:35:05 följande:
    *slår Asereht på fingrarna, skäms...*Ååå vill ha! Ja syskovagn är jag ju inget behov av alls med.. ååå *suckar högt*Jag tror och hoppas att jag får jobbet!
    Lägg av!! Åh, hoppas det blir så *skriver med tårna då jag håller tummarna*
  • Fröken Småland

Oj, vi sitter och porrsurfar på samma sida - samtidigt Tycker den ser helskum och skitkul ut. Antagligen hur bra som helst i terräng.

• Fröken Småland

Asereht: Jag minns att BabyTravel t o m kallade modellen för Julia. Lokatt kommer att döda mig nu men jag tycker den är kul

Ja, priserna på MT singel är ett skämt. Värre än RB t o m, den är ju åtminstone snygg

• Fröken Småland

En sak till innan jag sluter de blå; det lät intressant det där med Icandys dyna Asereht. Jag minns att jag tyckte om Firstwheels åkpåsar för de hade så läckra färger men när man har Bugaboo så vill man verkligen ha den där funktionen med fastsättningen som bara finns på Bugaboos påsar så jag övervägde aldrig någon på allvar. Men kul färger som sagt och jag vill minnas att den verkade vettig i kvaliteten (tror jag?).

Skall spana lite på Icandys dyna vid tillfälle, tills vidare blev jag lite småkär i OTH:s gräsgröna med brun baksida (för det är det va?). Två riktigt snygga färger i en och samma dyna, det tilltalar mitt småländska hjärta. På tal om gräsgrönt så snackade jag med personal på Polarn o Pyret och tydligen överväger de att ta in bl a den gröna skaloverallen i större storlekar även i Sverige i höst. Hoppas att det blir så för jag måste nog ha den gröna trots allt.

Angående grå MT: priset är rätt, färgen skulle kunna godkännas men det är för långt bort tyvärr för med frakt så blir den ju inte billig. Har slängt iväg ett mail till babyjungle med en förfrågan om de säljer klädslar till MT. För visst behöver Kavat en liggdel till sin MT-duo? *nickar menande*

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-05-24 22:20:42 följande:
    Men liggdelen till singeln passar inte på duon. Samma liggdelar som till UJ, mindre till duon än till singeln alltså. Annars var det ju en bra tanke. Men en oth liggdel kan man ju allitd sälja om man inte tänker ta nypris.Har du möjlighet att testa en Icandydyna i bugga så låt mig veta vad du tycker. För det var härliga karamelliga färger, de jag kikade på var citrongula och knallrosa. *gilla* Det finns säkert ännu fler fina färger men det var de två som hängde framme och jag hann som sagt inte knöka upp en i visningsbuggan innan min man med huliganer dök upp. *s*
    Gaah! Det veeet jag ju! *korkad* Fick svar från babyjungle redan igår att de inte säljer MT-klädslar så den utan klädsel i Göteborg får stanna kvar där.

Grattis till dotterns jobb {#lang_emotions_flower}

Kavat: Hur går det med bölden?

Nif: Köpte du någon P&T igår eller hoppade du över?
  • Fröken Småland

Nif: Om du ångrar dig innan du genomför affären så hoppa över! Det kommer alltid fler vagnar och du sitter ju inte i sjön nu. Dessutom är det ju jakten som är roligast {#lang_emotions_dreamer}

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11