K*B*N, pratar del 11

Min mormor var 19, min mamma var 19, jag var 19, min syster var 18. Min dotter är ju 18 nu och fullkomligt ointresserad av bebisar, men det var ju jag med tills jag fick en egen.

Tror ni det är någon som använder vhs spelare numer?
Vi har massor med disneyfilmer och annat på vhs liggande i förrådet och det känns så trist att kasta. Vi hade sån där med både vhs och dvd förut men när den pajade så blev det aldrig av att vi skaffade någon ny så de ligger bara där.
Jag ska sy ny baksida på mitt retrolapptäcke som går i bruna och gröna färger. Vad ska jag köra på baksidan tro. Funderade på grön eller brun fleece. Tyvärr verkar det svårt att hitta grön i rätt färgställning men vanlig tråkbrun har jag hemma.
Eller så kan jag göra baksida i ett vanligt bomullstyg/lakan som också är 70-tal och i ungefär samma färger som lapparna.
Jag funderar också på om detta kunde bli en kul sufflett till den klarblå basen, eller är det för skrikigt?
Och vad ska jag hitta på med den här ljuvliga forttén? Det är så fint att man ju vill att det ska synas. Filt? Vad ska man ha för baksida då?
Hoppas tummarna håller formen nu, de ska vara klickbara.
Frotté heter det! Mina bokstäver smiter.