Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Lokatt skrev 2010-06-29 23:02:41 följande:
    tycker du kan ta Amira istället
    haha. Då får inte VI plats i lägenheten och så har de GD jag träffat varit sååå tråkiga. *gömmer mig bakom något*
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Pruseluskan skrev 2010-07-01 10:04:16 följande:
    HjärtaSå fin, och så RÖD www.blocket.se/stockholm/Frasch_Bugaboo_Frog_...

:-O ? Ser det punkteringsfria däcken ut så där ??? Tycker dem ser helskumma ut www.blocket.se/skaraborg/Bugaboo_Cameleon_201...
    Min frog är också röööd

Ja, däcken ser väldigt konstiga ut. Aldrig sett såna
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim

Min lista på vilja ha vagnar:

Phil & ted Sport eller Vibe
    Cykelvagn

Tänk så kort "vilja ha listan" har blivit nu men tyvärr är jag lite snål. Tycker att folk vill ha helt okristliga summor för begagnade Sport *i chock*

• Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-07-10 12:07:01 följande:
    Nif: Glömde ju dig i mitt långa inlägg *skäms* Jag håller med; tror folk verkligen att man vill pröjsa fyra papp för en gammal sliten Sport? *fnyser*

Pruseluskan: två tusen för en Swift?? Oj!!!
    Helt galet. En helt ny inkl frakt får man ju för strax över fem. Aldrig att jag betalar 4500 för en som är använd dagligen till två barn i två år då
  • Nifelheim
    Ekorrfamiljen skrev 2010-07-10 20:22:51 följande:
    Pinsamhetsfaktor 100: Kavat var här förbi en sväng i eftermiddags för att köpa en filt av mig. Tror ni inte hund-Demon BET henne i handen!!? Alltså, jag höll på att skämmas ihjäl och det var sååå nära *måttar mellan tummen och pekfingret* att han åkte direkt till veterinären. Skrikandes Så här kan man ju inte ha det.
    Förvånad Oj va jobbigt.
  • Nifelheim
    zasata skrev 2010-07-10 22:04:54 följande:
    www.tradera.com/PHIL-TED-VIBE-For-den-handige...

nif: den börde väl funka som singel utan problem väl?
    jag vet inte. Förstår inte vad de gjort med den? Hur får man hela ramen att gå av sådär?
  • Nifelheim
    Nemia noj skrev 2010-07-14 22:32:03 följande:
    Hmm... då ska man inte behöva ta stelkramp vid 26 år eller? Hur som, blir nog ringa vc i morgon iaf, de svider o bränner i foten o ja har fått en stor hård bula över ingångs hålet, kan inte trampa ner hälen i backen när ja går o höften har gett upp.. SÅÅÅ perfekt timeing när man e barnledig i 4 veckor...
    Jag är 25 och behövde inte fylla på när jag blev illa kattbiten. Stelkrampsskyddet ska vara fullt fortfarande om man fått de första sprutorna.
  • Nifelheim
    Pruseluskan skrev 2010-07-16 23:50:04 följande:
    oj! Varför tugga katta på dig?
    För att jag skulle dra fram honom från under soffan och inte fick något bra tag i nackskinnet. Dumkatt! Det var en hittekatt som blivit utslängd hemifrån, och jag brukade alltid hantera honom med handskar på för att han var ytterst oberäknelig, men den här gången hade jag bråttom och då fick jag sota för det.
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-07-18 10:50:42 följande:
    Zasata: kolla in testet på Råd
    Jag vill se testet. Hur hittar man det?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11