Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Jessika82 skrev 2011-06-13 08:04:20 följande:
    Nä det har jag inte men gillar att sy....
    Jag måste bara höja ett varningens finger att det är väldigt svårt att få till bra passform och att du behöver ha en vagn att prova på. Jag tror att alla som har sytt sufflett till Bugaboo, med eller utan mönster, har misslyckats första gången och fått justera och korrigera tills man fått in snitsen.
  • Fröken Småland
    Jessika82 skrev 2011-06-13 09:18:34 följande:
    Tack för varnigen men min lust att sy en sådan blir större då ni säger att det är svårt....
    Härligt! Solig Jag tror inte att det är så jättesvårt med själva sömnaden utan det är passformen som är extremt petig. Men om någon kan så är det du
  • Fröken Småland

AnPa: ÄNTLIGEN fattade jag vad du menade med selen på Bee och de olika hålen *blond* Här kommer lösningen:

Så här ser den ju ut naken:

Selen skall in och fästas i de näst översta och sen skall den efterträs i de översta, sannolikt för att bältena skall hamna vågrätt istället för lodrätt. Det finns till och med små pedagogiska symboler på bälte och chassirygg så man ser att man stoppar i rätt

• Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-06-13 10:12:49 följande:
    Frk s: Heja! Haha. Jag måste alltså ta av sittdelsklädseln?
    Nja, du kan väl lossa vid knapparna ovantill så hamnar du i läget på bilden. Lätt som en plätt. Men om du för in en hand mellan rygg och klädsel och hjälper till på baksidan (där ser du också att det blir rätt) så fixar du nog det utan problem gissar jag.
  • Fröken Småland

Extraknäck för våra snygga Stockholmsbrudar. Lycknis är ett företag som säljer studentlitteratur på webben.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Lycknis startar en ny marknadsföringskampanj i september, och vi är nu på jakt efter nya ansikten till våra annonser!

Vem söker vi?
    Studenter i alla former och storlekar. Stor, liten, glasögon, storbystad, finnig, vältränad, stekig, fattiglapp osv, osv…

Kampanjen
    Kampanjen kommer att rulla under hösten i bland annat Metro, Nöjesguiden, studenttidningar, flygblad och tunnelbana. Självklart får du ett arvode som tack för din medverkan.

Ett måste för dig som söker…
    Fotograferingen sker i Stockholm tisdag 21 juni eller onsdag 22 juni. Du måste därför vara i Stockholm och tillgänglig någon av dessa dagar!

Sugen? Skicka din bild till [email protected] omgående! Ansikte och helkropp.

• Fröken Småland
    Leende skrev 2011-06-13 13:57:01 följande:
    Jag väntar ju min vagn idag skickat med posten, men jag undrar hur det går till när man får /hämtar den?

Kommer det avi, sms när man skall hämta den eller?  Det kom ingen avi iallafall med posten idag... *suck blir så trött* 

Har som sagt aldrig fått stora sånna paket så vet inte hur det går till *oerfaren och längtar efter min vagn* 

Får inte tag i säljaren just nu heller....  Rynkar på näsan
    Om säljaren har skrivit i ditt mobilnr så får du nog sms-avisering. Vårt postombud brukar inte få postpaketen förrän omkring kl 14 och så snart de scannar in paketen så skickas det ut ett sms.

Har du inte fått kollinr av säljaren?
  • Fröken Småland
    Leende skrev 2011-06-13 14:10:12 följande:
    Aha ok, då är det bara att vänta då.. Nä fick aldrig kollinr... litade på honom... Men som du säger så kanske smset kommer snart då.. *försöker nå honom igen på telefonen och få kollinr*
    Medelar läget sen här...

*kan ev få tag i 2-3 st , du vet vad imorgon* Glad
    Ooooh, Lego-biljetter? Då döööör jag

Jag har insett att jag behöver två såna till barnen också, det går inte att kombinera vuxenbiljetterna med barnbiljetterna *bökiga regler*
  • Fröken Småland
    Leende skrev 2011-06-13 17:46:50 följande:
    Alltså jag blir sååååå argSkrikandes

Fick kollinr nu och kollar upp... Då ser jag att den ankommit till Göteborg i fredags kl 08.34 på morgonen..
    Och stället stängde kl 17 idag!!!

Varför SkrikandesSkrikandesSkrikandes har vi inte fått ngt  sms, telefonsamtal eller avi då¨när det är måndag idag...... 
    Har väntat HEEEEEELA dagen och kunnat åka och hämta den så är det stängt nu.... SUCK! 
    DemonDemonDemonDemonDemonDemonDemonDemonDemonDemonDemonDemonDemonDemonDemonDemon

Men den goda nyheten är att du får hämta den idag! Solig Hjärta Solig Hjärta
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11