Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Det är en fyrhjuling med snurrhjul fram som du skall kolla efter. Men det ligger inga till bra pris på Blocket nu, Asereht köpte och sålde sin (välanvänd) för 1000-1200 kronor.

Nu: Leeeeegoland!

• Fröken Småland
    Leende skrev 2011-07-08 16:12:25 följande:
    Det är inte bråttom, testa du och se om det funkar när du har tidKyssGlad
    Fröken Småland skrev 2011-07-07 06:05:10 följande:
    Det är en fyrhjuling med snurrhjul fram som du skall kolla efter. Men det ligger inga till bra pris på Blocket nu, Asereht köpte och sålde sin (välanvänd) för 1000-1200 kronor.

Nu: Leeeeegoland!
    Ha det suuuuuperkul nu på LeeeeeegolandSkrattande
    Vi är redan heeeeeeemma igen

Det var toppenkul, och alla gick gratis Solig
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2011-07-08 20:52:17 följande:
    Åååå underbar! Åker direkt och hälsa på och gosar bebis..

Nu är min PT såld, men bee+ och sitty blir jag inte av mig  
    Sänk priset eller vänta. Folk vill inte pröjsa massor nu i semestertider.
  • Fröken Småland

Tänk vilka vagnar du måste köpa! nä, skojar bara. Grattis eller vad man skall säga Det brukar bli bra i sista änden hur man än väljer *tröstar*

• Fröken Småland

Idag har jag och dottern batikfärgat på campingens barnklubb. Dottern färgade en tröja som de sålde för 20 kr och jag snodde en av mannens t-shirtar och tänkte sy ett örngott av den till lilleman. Nu blev inte min så jättefin men annars är ju idén mysig att ha t-shirttyg som sängkläder. Jag älskar mina Meandipåslakan Igår var vi i Eslöv och jag kikade in på Hemtex och de hade ljuvligt mjuka eko-bebisfiltar och faktiskt också just sängkläder i t-shirttyg *tipsar bebisföräldrarna i tråden*

• Fröken Småland

Ojojoj, vad det regnar! Men än så länge håller tältet tätt. Igår gick vi på djurparken i hällregn, det var sådär... Idag får det bli en tv/pluggdag

• Fröken Småland
    Jessika82 skrev 2011-11-01 17:47:40 följande:
    Hej har ni sålt till någon krånglig köpare?
    Tja, det har väl hänt. Vad menar du med krånglig köpare?
  • Fröken Småland
    Jessika82 skrev 2011-11-01 18:14:30 följande:
    Jo jag hade en som köpte en vagn igår och idag vill personen göra ett återköp
    Ojdå! Ja, var de och kollade på den och du var ärlig med alla fel och brister så är det ju inte mycket att göra för dem tror jag. Varför vill de häva köpet?
  • Fröken Småland

Smuts och hår är ju ofräscht förstås men knappast grund för retur. Hål och trasig knapp är inte heller så kul men inte heller det grund för retur, med anledning av köparens undersökningsplikt. Däremot kan jag tycka att du som säljare skulle varit schysst och upplyst om det *duckar för ruttna ägg*

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11