Fröken Småland skrev 2010-08-22 18:10:52 följande:
Fast en sak kan jag säga; jag har aldrig sett några skaloveraller i Ullared. Såg du några Angel?
Det är inte riktigt skaloveraller jag menar utan mer regn-dito. Pick-a-boo's overaller om jag ska vara tydligare men jag vet inte om de finns där nu. Det är nog de Pruseluskan såg med för de ligger ofta på T till sjuka överpriser. De fanns (?) iaf i rosa, lila, grön och turkos.

Vendel vill ha grön i 110 isf och Vemund vill ha en turkos (eller allt utom grön tror jag) i strl. 86.
Alltså, det måste vara för att jag inte gillar grönt som Vendel bara älskar färgen och ska ha det på allt. Idag var vi på loppis och hittade en liten tvåhjuling med stödhjul för 50:- Den köpte vi såklart, men det var först när vi kom hem och såg Vendels ÖVERLYCKLIGA min som vi insåg att den är GRÖN.

Klar bonus..
Pruseluskan skrev 2010-08-22 18:36:59 följande:
Jag har inte den appen men kan fixa. Har ju nått liknande text Me. Jag såg skalisar tidigt i våras/ julas. Ligger rätt många av dem på T. Ekorren- förlåt! Blev inget lindex i dag, ska försöka komma dit i morgon el tisdag.
Men seriöst människa! Jag sa ju åt dig att ta det lugnt och vila om du mår dåligt!!

Ha inte dåligt samvete för det, vi klarar oss.