• zasata

K*B*N, pratar del 11

Pruseluskan skrev 2010-05-29 13:00:52 följande:
    Tjoho! Här hemma har vi vänt upp och ner på hemmet, dammsuger, skruvar, tvättar, organiserar i ALLA rum samtidigt.... Loppiset i morse gav 4st me and I plagg för 40:- och ett par stövlar från playhouse (ser ut som höga basketkängor med snörning) för 40:- och sedan lite annat jox Ikväll blir det middag på Italiensk resturnag med familjen, mamma och systrar. Hoppas ni alla har en bra helg! Lokatt - Fått mitt inbox? Bara så jag vet....
    var du i majoorna {#lang_emotions_undecided}
  • zasata

fröken S: nää kom inte hit och säg hej...
    vad är det för vagn?

oj 2 kr vad billigt sådan har jag velat ha till bägge min barn men tycker dom är så dyra.

Skönt att kalasen är avklarade och det gick bra.

Själv funderar jag på vad jag skall hitta på när jag fyller år.

jag var under 60kg, på 59.9 så nu är vikten OK men helst 5 kg till.. men magen har inte blivit faste ett dugg! och ser gravid ut i v 20 ungefär fast med häng pattar.

• zasata
    AS: Jag har ett mönster åt dig nu, inboxa din adress.
    Vem var det mer som ville ha? Eller var det bara du? FÖr mig det var nån mer?

Och tänk på det är första gången jag gör detta Men blir det grymt får du allt sy åt mig med
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-05-29 20:16:01 följande:
    Det var Kavat som ville ha också. Jag köpte mig en egen dyna istället  Tänk att jag vaknade i torsdags morse och hade ingen aaaning om att jag behövde ett nytt iPhoneskal och en Bugaboodyna Fick hem ett fint iPhoneskal redan igår och nu väntar jag bara på dynan. Zasata: Du bor ju inte på vägen, annars hade jag gärna kikat förbi dig Hört något om jobbet? Och vad är det Tobbe skall skriva för prov/antagningshandlingar? *nyfiken* Lokatt: Ser fram emot att höra hur det går med håret. Gissa vem som har fått ögoninflammation och ser ut som tagen ur en Hitchkock-film
    vilken färg blev det?

ok. lokatt inboxa din adress, det är ritat!

Jag bor ju 10min från Lerum
    Han har sökt en KY utbildnings som heter (skall fråga... jag är den där bra flickvänen som bryr mig så..) instalations inginjör.

usch har du det? stackare

Mamma sa att Ebba var rätt hostig snorig och röd i ögat.. Så får väl se i morgon..
    Fröken Småland skrev 2010-05-29 17:30:41 följande:
    *ignorerar vikten*
    du är så smärt så!
  • zasata

nix inte hört om jobbet än, skulle höra av sig slutet på nästa vecka.. Men jag tror inte jag får det :( var jätte många att göra 2a intervjuv med sa hon.
    Var på något annat för orderplock igår. så får väl hoppas på det. Men njae, inget jag vill ha egentligen ;)

• zasata

tråkig du är, ta med lilleman och lek med oss
    hade jag fått mitt jobb så ligger det nästan i Mölndal *vill ha*
    söker mkt jobb? njae.. Har en sida med ett jobb som varit öppen sen i ons.. snart skall jag skriva en ansökan *lat*

jaha, kavat skicka din adress då dom två första helt enkelt FÖr nu orkar jag inte ner på golvet igen, det är jag för mätt för.

• zasata
    Fröken Småland skrev 2010-05-29 21:06:23 följande:
    Fast grejen är den att jag skall ta lilla bensinsnåla bilen för att det inte skall bli en dyr vagn och i den får inte barnen åka annat än på våra småvägar. Och så måste jag ändå hem till Maja för mormor skall på semester och jag orkar inte be någon annan om hjälp med barnpassning. Nu är det i alla fall bestämt att det blir affär på tisdag så det skall bli kul att se om jag kan sy någon klädsel eller ännu hellre hitta en snorbillig original.
    borde kunna få tag i en orginal billig för 500kr. för ju inget om den är lite blekt också, så sy ett överdag som passau sa. skall bli spännande att se sen1
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11