Inlägg från: Cs mamma |Visa alla inlägg
  • Cs mamma

K*B*N, pratar del 11

Lokatt skrev 2010-11-08 13:32:58 följande:
    vilken pratar du om nu? risk ettan eller risktvåan, eller båda?
    Jag har nyligen gjort bägge. I bilen på halkbanan pratas det inget, bara ges instruktioner. Men förutom det är det en hel del pratande.. I riskettan så är det ju en tre timmar lång föreläsning i princip. Det lär störa massor om du ska sitta och tolka allt det åt henne..
    Jag vet inte =) Jag har bara fått klart för mig att jag ska tolka RISKkursen. Det var körskolan som kom på den brillianta idéen. I bilen på halkbanan? Ingår halbanan i risk? Alltså som dom hade sagt var att hon måste ha tolk för det var över radio och fanns bara på svenska. Är det halkkörningen då eller?
    R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma

Jag sitter och förbereder tröstshopping... och hmm inte ens i denna tråd vågar jag yppa vad men det är inte byte av bil iaf

R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma

Idag har jag nog haft en shoporgasm.... fast jag vågar fan inte berätta men jag är 5siffrigt kronor fattigare...

• Cs mamma

Finns inget att förtälja... ni känner väl mig, köper AAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLDRIIIIIIIIIIIIIG något onödigt eller???

• Cs mamma

Tja det var ingen skrubba... den får plats i min handväska...

• Cs mamma

Ha ha ha nej inte en PK det är en död sak och njoa den ska nog bo i en väska men kanske inte handväskan även om den kommer följa med där en hel del. Det är en återupplivning av en svunnen Angel som fanns för 15år sedan.... dvs ingen som känner mig nu visste vem jag var då men jag har drömt om att ge mig in i denna hobby igen i alla år men liksom inte accepterat att lägga så mycket pengar på mig själv

• Cs mamma

Alltså jag kommer ses som ett ufo i denna tråd och i vilken tråd som helst som lägger sånna pengar på en sån sak. Det är något som jag tror alla har hemma, minst en men i lite mer avancerad version...

• Cs mamma

Jag tror att kanske kanske zasata kommer förstå mig.... fråga mig inte varför men jag får för mig att hon kanske delar min hobby

• Cs mamma
    Kavat skrev 2010-11-14 20:10:58 följande:
    Dildo? Drömmer Solig Cool
    OM jag någonsin köper en dildo för den summan så snälla lås in mig på psyk och klipp mitt mastercard
  • Cs mamma

Nej nu ska jag nog gå och slå in alla paket och sen packa upp mitt inköp... Killen på Inet stirrade lite på mig för det var nog inte riktigt så alla gör, in beställer, betalar och går.... 2min 10000kr

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11