• zasata

Nää nu skall vi krypa i kojs..
    Ge leo välling bara och hoppas på sömn...
    Natten till idag satte vi in nappen typ 1000ggr, sen åt han vid 04 tutte, och gick upp 06:15 alltså en gång vilket aldrig hänt innan. hur tror ni denna natten blir? skrik och kallabalik, eller sömn?

• zasata
    Kavat skrev 2010-05-30 10:00:19 följande:
    Ni har ju skrivit så man inte hänger med.. Fröken Småland, du ser förskräcklig ut! Usch, trist med ögoninflammation. Är man känslig så ska man inte läsa nedanstående: Här hade vi också ett missöde igår natt. Vi har ju numera två katter, den ena är mer än välgödd och han är ju under året, men nu börjar det ordna till sig när han är ute och springer på dagarna istället för att kura här inne för det är kallt. Vägde honom hos vetrinären häromveckan när vi kastrerade och öronmärkte och vaccinerade honom. Då diskuterade vi om avmaskning på katter eller inte om man inte sett någon mask. Den andra katten är nämnligen rätt smal, har dock alltid varit smal, är en Birma och de brukar ju heller inte bli så stora, men de är inte avmaskad sedan i höstas. Vetrinären tyckte att det var onödigt att avmaska i onödan, så vi la det på is. Men i går natt så spydde Birman nog upp en liter i makens fotända, sen ner på golvet och in under sängen och fortsatte längst in... Där hittade maken en mask som var smal som spagetti men den var 10 cm!!! Behöver jag skriva att båda katterna är avmaskade nu? Och maken som skulle varit på konferans med jobbet. Jag hade ju inte ens kommit under sängen. Han fick ställa in konferansen för jag tar mig som sagt inte runt med barnen själv numera och tur var väl det...
    usch fy vad äckligt!!
  • zasata

ååå jag blir tokig.. Köpte ett bord till bumbon.. så jag använt två ggr, sen la jag det på något bra ställe. Men VAR? Tänkte sälja den nu då vi inte använder den och källaren är full. Men vart är den. Tips?

• zasata
    Fröken Småland skrev 2010-05-30 11:52:38 följande:
    Aha, jag trodde nog att Bumbo var en sån stol men jag hade ingen aning om att det fanns bord till dem. Jag har också massor som jag skall lägga ut på Tradera men det var svårt att få tummen ur den här gången. Har lagt ut en sak på Blocket idag i alla fall och hoppas hitta bilder på två andra saker så ryker de också ut. Inget intressant för någon av er dock
    jag har lagt ut en del på T, men lite fel "tid" på dagen. det är då jag har tid.. för ebba är på dagis ;) men får väl försöka ikväll när hon sover.
    usch borde fortsätta städa..
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11