K*B*N, pratar del 11
Japp, men alldeles för dyr. Men jag "känner" säljaren och vet att priset är förhandlingsbart. Behöver dock veta lite mer om årsmodell innan jag förhandlar
Japp, men alldeles för dyr. Men jag "känner" säljaren och vet att priset är förhandlingsbart. Behöver dock veta lite mer om årsmodell innan jag förhandlar
Haha, jag tänkte inte på att det blir monsterhjul på lilla Sittyn. Jag hade nog satt ut Sittyn på Blocket med två pris; ett med lufthjul och ett med de andra. Och så separat pris för de hjul som blir över. Då får man maximalt betalt eftersom man får fler intressenter.
Pris? Tja, 500 med lufthjul, 400 med fulhjul? Prova!
Jag har ett par gamla vita småhjul liggande, har suttit på en Brio Comfort. Undrar om någon kan tänkas vilja ha dem? Fälgar och ekrar är vinröda så användningsområdet blir nu något begränsat men de är i mycket fint skick.
Oj, då är den alltså ganska gammal. Spelar noll roll för mig personligen då jag bara kollar på skicket men den skall ju säljas en gång också och då vill man ju ha tillbaka merparten av pengarna när man köpt begagnat. Men den ser ruggigt fin ut och jag gillar modellen på klädseln när den slutar lite ovanför fotstödet, det tilltalar mig rent estetiskt av någon anledning.
Vad snygg din UJ var Asereht, är det den gröna? *gillar* Är det en egensydd Buggysnuggle eller är det original?
Ganska söt åkpåse, småländskt pris. Någon som vet något om den?
http://www.blocket.se/stockholm/Rollerbug_one_tree_hill__urban_jungle__chicco_26781075.htm?ca=15&w=3
Varför sålde jag den är dynan? Den hade ju passat fin-fint i min en eventuell MT.