Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Ooooh, jag tycker att Kavats dynor är så läckra tillsammans i vagnen

Lokatt: Nej, inga normala förare gör allt det där. Jag kan nog inte hälften av vad man skall kunna men så är det nog med alla utbildningar (läkarutbildningen också ) Kanske du skall vänta med körkortet tills allt annat är lite lugnare? Blir det någonsin det förresten {#lang_emotions_dreamer}

Lilleman somnade just så jag kunde smita ifrån och ta en snabbdusch, det känns ju nästan som att man varit på spa {#lang_emotions_tongue_out}. Köpte schampo och balsam från TRESemmé för 80 kr per halvlitersflaska på Rusta och jag tycker att det håller riktigt hög kvalitet. Schampot löddrar ganska mycket mindre än vad jag är van vid men det blir lika rent ändå och balsamet är helt otroligt, man behöver inte ens borsta håret efter tvätt. Rekommenderas!

• Fröken Småland

Passau: läckra tyger! Skulle vara kul att se elefanttyget på en större bild så man får en uppfattning om hur stort printet är. Det rosa skulle jag gärna vilja ha till ett förkläde till Maja för det har jag lovat henne ett. Hon tycker det är kul att vara med och baka och lillebror har fått ärva hennes miniförkläde.

• Fröken Småland

Provbromsa gör jag i och för sig alltid efter hjulbyte samt biltvätt, samt då och då om man kör i extremt mycket vatten.

• Fröken Småland

Haha, någon retrovagn känner jag mig inte alls sugen på (för tillfället ). Kavat: jag har haft en varukorg med taskig söm, den blev aldrig bra. Jag avråder!

• Fröken Småland
    Pruseluskan skrev 2010-05-25 21:34:12 följande:
    här kostar det stora flaskorna 59, smålandspriser Men visst är det bra *gilla*Man behöver inte betala hela skjortan och halva brallan för ett sjyst shampoo det känns fin fint.
    WHAT??!!
    Ekorrfamiljen skrev 2010-05-25 23:28:18 följande:
    MIA= missing in action *gissar*
    Hon är inte bara snygg Ekorren, hon är smart också

Zasata: Tycker du fick grymma svar av Ekorren. Hoppas du fick ihop det.

Asereht: Jag har inte Spotify men Alphavilles gamla slagdänga har jag inte glömt
  • Fröken Småland

Suck, inatt kräktes lilleman ned hela sängen (pga stigande feber) så jag var uppe några timmar och känner mig hur seg som helst. Och idag har jag lovat grannfarbrorn att skjutsa honom till sjukhuset. Maja vaknade nu på morgonen med samma ögoninfektion som lillebror har haft så hon får stanna hemma idag, dels pga smittan och dels pga att det är förskoleloppet idag och jag vill inte att hon skall springa som en galning med en infektion i kroppen *nojig*

Just det, måste ringa kusinerna nu så de kan meddela att hon inte skall med bussen. See ya!

• Fröken Småland
    Pruseluskan skrev 2010-05-26 07:07:24 följande:
    ja kalaspriser på PULSEN här hemma riktiga smålandspriser. Fast dem saknar KRAV bananer, vägrar vanliga!
    Måste kolla runt om jag kan hitta det billigare häromkring. Annars kommer jag och hälsar på hos dig KRAV-bananer och ägg från frigående höns är ungefär de enda aktiva val jag gör när det gäller att göra en insats för rättvisa/miljö/etik. Men där känns det verkligen som att man gör en skillnad. Vi var på "Navet" i Borås som är en naturvetenskaplig lekplats kan man säga och där stod det mycket om just bananodlingarna och hur illa besprutningarna påverkade bananarbetarna och deras födda och ofödda barn så sen dess är det bojkott av vanliga bananer.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11