Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Prutt. Avin har inte kommit..... men det står på postens hemsdida att paketet är levererat till utlämningsstället...hmmm...tror ni det är någon idé att alltingen ringa dit och dra en vit lögn om att vi ska resa bort imorgon och vara borta en vecka (vi ska ju faktiskt åka till malmö på fredag över helgen så helt osant är det ju icke) eller ska jag chansa och åka dit ?
    Eller är det lönlöst?
    Jag kan ju legetemera mig...

• Tant Pruselius

Vagnen är här, vi monterar 4 vuxna vs one Bee

men ingen varukorg kom med, haha, det är sant... det kan aldrig bara flyta på. Jag har mailat tjejen i affären...men får ju garanterat inge svar förrän i morgon, affärstider..

• Tant Pruselius

Onej! Jag har väckt rollerbug-beroendet i mig. Jag "behöver" en för sommaren.
    Hmmm..... Asse- Vart försvann din röda??? *vill ha*

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-05-06 07:34:16 följande:
    God morgon! Berätta, vad tycker du om din Bee?
    love it!(Fick du mitt mms?) Men saknar varukorgen, inte fått nått svar men man tycker ju att den ska ingå i orginalutförande?!, såg att det fanns att köoa löst annars...
    Men den får nog inte följa med som sommarvagn på öland då jag tycker att benen blir hängandes när hon sover....
    drömmen vore en rb som sommarvagn men sambon utrykte lite missnöje "Du kan väll glädjas åt denna i 30min innan du letar ny"
    Jakten is the fun shit...

Så om ni får nys om en RB till bra pris, hojta till
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-05-06 08:00:56 följande:
    Nä, nu sticker jag till Halmstad och köper alla plagg i hela butiken med midsommartrycket på See ya!
    wäjh, missa inte Coop(=maxi) påvägen!
  • Tant Pruselius
    Lokatt skrev 2010-05-06 08:40:59 följande:
    läst i kapp men hinner inte kommentera så värst, men prusse grattis till vagnen iaf.! Nu stressar jag vidare, jobb, skola mm. fram till 7 ikväll, sen ut till hundklubben. Lång dag...
    Tack!
    Och kom snart in igen, du är saknad {#lang_emotions_flower}
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-06 10:36:00 följande:
    Man vet att man är ointressant när folk tar bort ens kommentarer på fb.
    *?* va är det för typer?!
    *kramom*
    Hur mår bebis?{#lang_emotions_baby}
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-06 11:42:54 följande:
    Ni minns väl att jag klagade på klädutbudet till oss som drar lite större strl? Igår var jag in på KappAhl och på deras Generous avdelning hittade jag de här "snygga" brallorna i satinmaterial. Allvarligt, skulle ni ta på er dem??? Kan tillägga att man inte hittar något liknande bland de "normala" storlekarna. Klickbar bild.
    ser lite ut som en clown och pyamasbralla i ett....faktiskt.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11