Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Pruseluskan skrev 2010-05-04 14:47:29 följande:
    Jo jag vet, tycker dem är tuffa... men jag vet inte... Har du haft?
    Japp, har haft inte mindre än tre stycken eller är det fyra? Skitsamma.
    Jag gillar dem på sätt och vis men ändå inte. Snygg är den och istället för sulky tycker jag den är helt ok.
    Pruseluskan skrev 2010-05-04 14:48:30 följande:
    haha. WHAT ?! www.blocket.se/stockholm/Barnvagn_Mountainbug... hemma snicke??? (Obs inte min)
    C-drive heter den där, den är lite speciell. *s*
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-04 14:55:42 följande:
    ser ut som man trixat och fixat lite själv, och wips så har rb blivit med paraplydäck... *ryser* hmmmm..... får nog lov att vänta lite då sambon måste "strykas lite medhårs" innan nästa vagnsjakt på börjas Asse - Vilka färger har du haft? Gillar den marinblåa...
    Silver, marin, röd och svart. Tre vagnar varav en med två klädslar.

Lite lustig info. Jag sålde min silver till ett par i örebro som sedan sålde den till Lindadjo. Det tyckte jag var lite kul att "min" vagn hamnade hos henne. Hur stora är oddsen liksom. *s*
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-04 15:00:30 följande:
    tufft!!! RÖD! det ska jag ha om jag nu ska ha en fast det ska jag (nog!) inte... ju Idag ska jag få min sista fästing-spruta. Hur har ni gjort har någon här vaccinerat sina små?
    Nä här har vi inte vaccinerat, än iaf. Maken brukar vaccinera sig eftersom han jobbar ute. Tror itne man får om man ammar. Kommer inte ihåg, ska fråga maken hur det var och kolla upp var hur när det är här.

Rött är klart snyggast!
  • Asereht
    Kavat skrev 2010-05-04 18:42:21 följande:
    Min Gecko knakade lite, typ från framhjulen någonstans. Har inte orkat bry mig men nu efter jag tvättade den och gjorde den fin bad jag maken kolla om han kunde lösa det och gav honom servicekitet med intruktionsbok. Oj, den blev ju ljudlös och så fin! Och så bort med hår och annat äckel, så nu är den som ny igen.
    Najs! Jag skulle behöva smörja lite här men måste köpa silicon först.

Imorgon ska jag och A till bvc och ta spruta. *aj* Maken ska vara ledig och ha de andra grabbarna. Undrans om jag inte ska försöka övertala dem att stanna i stan så att jag kan gå till frissan. Måste undersöka läget.
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-05-04 20:43:22 följande:
    Skitsmart! Jag tror det är säkert, det är ju enligt samma princip som original fastsättning.
    Fast med originalfastsättning så lutar sig syskonsitsen mot huvudramen när den sitter fram/ovanpå. När den sitter bak har man ingen adapter utan då trycks den in i ramen. Jag tycker personligen inte att det där ser säkert ut och undrar vad det är för adapter.
  • Asereht
    Moltan skrev 2010-05-04 21:43:36 följande:
    Såg du tipset om Pramworld och Pingpong-online? De säljer båda Mutsy och är beprövade när det gäller att skicka till sv och reklamationer. Om du kan tänka dig att beställa från utlandet och inte helt har bestämt dig för en ny vagn förstås.
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-04 23:11:44 följande:
    Jag är nästan bland dem första in här på morgonen och bland dem sista ut här ifrån på kvällen.... vad säger det om mig?! kreativ barnvagns nörd, yes!!!  Och ni är för roliga att "umgås" med. Nu sova! Natt natt
    Jag är uppe tidigt men sätter mig sällan ned här förren skolbarnet är på väg. Däremot så sitter jag inte uppe så mkt på kvällarna längre. Försöker komma i säng med lillgrisen eller så försöker jag få något gjort. *s*
  • Asereht

Igår hann jag få fast fleece på baksidan av lapptäcket sy ett varv och kränga ut och int. Nålat för att sy en söm på framsidan med. Men den sömmen får vänta till imorrn. Sprätta är tråkigt och tar lång tid. Jag spenderade mer tid med att sprätta bort den gamla baksidan än vad jag kunde lägga på att sy sen. *s*

• Asereht

Verkar inte funka för mig heller att citera just nu.

Moltan, vad trist att du hört negativa saker om Pramworld och Pingpong. Det har inte jag, tvärtom. Jag har beställt från Pramworld flera ggr utan probs. Både vagn och annat + en mindre reklamation. Nemas problemas.

Bra att du fick tag i en åf. Fast ny vagn skulle ju vara roligar förstås, helt klart!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11