K*B*N, pratar del 11
Jo, det vore trist med för liten mössa från början. Han har runt 46 som sagt.. tror jag.
Jo, det vore trist med för liten mössa från början. Han har runt 46 som sagt.. tror jag.
Jag vill också ha en Didrikson!! Vendel hade en jacka därifrån, men den åker på T nu eftersom jag köpt en ny grön FIX med 3-i-1 funktion.
Skönt att det löste sig Frk S. Vipera har Nordea, men han är inte hemma och vi är faktiskt inte så öppna i den här familjen att vi har varandras koder och lösenord hit och dit..
Kavat: Typiskt! Du kan ju iaf skylla på amningshormoner.
Pruseluskan: Jag veeet hur det är att vara så dödligt trött. Det har jag alltid varit, gravid eller ej, men efter att jag fick kuren med b-vitamin så orkar jag göra saker och ser till och med fram emot föräldramöten, grillkvällar med skolan mm. Det har aldrig hänt förut för jag har inte orkat!
Ekorren: Härligt att du är piggare nu! Hur går det med din diet/viktnedgång?
Prus: Du blir snart pigg igen. Kolla bara på Kavat! *skrattar rått*
Meeh, jag KAN stava till Turtle!!
Vad märkligt! Jag tänkte gå in här för att få lite tips från er sykunniga hur man bäst syr om en sufflett och så ser jag att ni pratar omklädnad av suffletter!! Nu gällde mitt ärende en gammal BRIO från typ -99 med möglig sufflett och trist färg, men jag har för mig att det är flera här som sytt om gamla vagnar med gott resultat.
Så, hur börjar man, tar man in- eller utsidan först och är det nå't särskilt man måste tänka på?
Just det: Asereht, din suffla var ju superfin!!
Instämmer med Frk S att mamma på vift gärna får kommentera oftare och så sparkar jag maken lite diskret på smalbenen.. Han har ju sååå mycket annat som är viktigare tydligen.
zasata: Lycka till på nya jobbet! Är lite avis, för här får jag inte ens ETT jobb fast jag söker, och Vipera ska vi inte tala om ... fel utbildning helt klart!
Kavat: Hoppas att det bara blir bättre och bättre så att lillgrodan går upp i vikt som han ska sen. Vad väger han nu?