-
teutonia fun/cosmo?sarahl skrev 2010-05-10 10:41:03 följande:vagn med svängbara framhjul, dock ingen bugga. Hyfsat pris, gärna vändbar sittdel. vad skall man ha då.tycker om babytravels vagn men den är ju bara fråmåt i sittdelen...
-
emmaljuna cerox(tror jag) 360. Tror den ersatts av Emmaljunga NitroNifelheim skrev 2010-05-10 10:53:59 följande:Vad är hyffsat pris? Ska du ha en billig vagn är det väl First Wheels kanske som gäller, eller någon Herqules. BRA vagn dock tycker jag att Teutonia Fun eller Spirit S3 är. Eller kanske en Emmaljunga "vaddenuheter" 360?
Fick jag tips på bra sov/sommarvagn till 90+cm lång 2åring?*rusar tillbaka i tråden* -
Heeeej!Lokatt skrev 2010-05-10 11:01:21 följande:nu har jag bokat tid åt min vovves kastrering, lite nervös är jag allt, de ska operera i min "tös"!I övrigt är mitt shema exakt lika kaos och fullbokat som det varit ett tag, därav min frånvaro här. Nu idag har jag nån timme på förmiddagen iaf. springer mellan tvätt och här zasata, trist med jobbet, men fyra timmar?! Om de var så extrema vill vi ha detaljer hua Kavat, trist att du aldrig blir helt frisk
Du, vill inte stressa, men syster som fyller 18 på onsdag får det bli annan pressent till va? Förstår att du har lite mkt nu så vill absolut inte stressa, mer veta så att jag kan fixa annat.... -
Är kanske Timmyn nått att ha som sov/sommar kärra?
-
Katten, ta det lugan...... syster är lika mycket 18år om några dagar...inte stressa, det är aldrig bra.
Vad har vi gjort av Ekorren nu då????*leta* -
har den??? trodde den va som uj ju.... hmmm...tänka om. Va ska jag ha då? för pippi är lite kort den med....också vill jag inte riskera att den blir solblekt och så är det ju en anledning att skaffa one more..Nifelheim skrev 2010-05-10 21:12:56 följande:Pruss: Men om lilltjejen är lång, hur ska du då få ner henne i en Rollerbug? den har ju jättekort rygg
-
och Nif, kom med ett förslag!
-
*nyfiken på planerna som kavat, korren, vipera och fröken smider*
-
härligt! Låter som fin fina planer.Kavat skrev 2010-05-10 21:43:23 följande:Vi ska åka till Gotland och hälsa på våldgästa Ekorrens lägenhet och sen ska vi hyra en stuga med ett kompispar på Gotland en vecka. Vipera är ju grym på Gotlands historia så jag/vi hade hoppats att han hade kunnat guida lite vid något tillfälle!
Nu duscha, sedan sova! G'natt ! -
Go morgon!
Här är det fullrulle tisdag med jobb fram till 12 sedan kurs inne i "byn" 5km här ifrån. Sedan cykla och hämta Tuvalinen. Har en fråga - Hur länge sover era kottar på dagen? T fyllde ju 2 nu i början av april, hon har från start vart av det slaget att hon inte behöver så himlans mycket sömn. Hela förr förra veckan och förra hade hon jätte svårt att somna, frågade då hur länge hon sov om dagarna och tydligen tillhör hon dem som somnar bland dem sista men då är lite mer svår väkt. Vi enades om att hon max får sova 1 timme. Igår var hon supertrött vid sju tiden, då satte vi på pyamas och gjorde kväll. Kikade lite på Tjorven och Mysak som är nya favvo filmen (okej, jag slumrade). Sedan läste K en saga och hon fick välling. Helt mosig bars hon in i sitt rum då var klockan runt 20-tiden. Sedan stöka och bökade hon runt i sin säng och höll på tills klockan var starx över 21, DÅ somna hon. Inte så att hon var ledsen eller höll på utan mer att hon stod upp, kröp in under rullgardinen, hennes huvudenda står mot fönstret, hon sjöng. Men samtidigt så hördes den har "gnolsången" som hon haft sedan hon var pytte som hon använder för att söva sig själv. Kan det vara vällingen som gör henne lite pigg? ska hon få den tidigare redan mer vid sju? Men känns redan nu som om kvällarna är lite stressiga att hinna med allt, vi äter ju inte middag förrän vid sex (som hon inte äter nått av nästan, vid undantag korv, pannkaka, tomat, paprika, fetaost eller halumi)...
Hur gör Ni?
Är hon inte lite liten för att klara att inte sova alls, är ju inte alltid hon sover på helgerna och gör hon det så sker ju det oftast lite för sent och hon blir uppe lite längre men på helgerna är ju inte det hela världen då eftersom vi är lediga. Nu är det ju oftast så att K får lov att väcka henne vid sju/kvart över........