Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Lokatt: Jag skall visa bilder på mitt hår före och efter permanent som du önskade. Men det förutsätter att vi får bilder minst på barnens rum efter renovering *utpressar*

Det var något mer jag skulle svara på *funderar*

• Fröken Småland

Nu kom jag på vad jag skulle svara på; det var ju Aserehts fråga om rosa toppset. Den gamla rosa fanns bara i fleece och den var ganska ljus rosa men absolut inte mot laxrosa. Riktigt snygg rosa tycker jag när vi nu pratar om barnvagn som användningsområde. Den nyare rosa finns i både fleece och canvas och är mera knallig cerise. Också snygg men jag gillar den gamla bäst förutom att den är i fleece... Ja, du fattar {#lang_emotions_tongue_out}

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-05-29 16:10:36 följande:
    Jag vill shoppa, min man tyckte att jag kunde spendera "min del" på något till mig. *s* Då blir det sånt. :D
    Äntligen en vettig man!
  • Fröken Småland

Kavat: På tisdag skall jag (förmodligen) hämta vagn i Mölndal eller Lerum. Du har inte vägarna förbi där innan dess så att jag kan hämta vagnen hos dig istället? {#lang_emotions_dreamer}

Alltså bara om du har vägarna förbi, bara om du känner att du orkar och framför allt bara för att jag hellre hälsar på dig vilket jag inte hinner annars då jag måste hem till dagis och skolbussen.

• Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2010-05-29 17:17:00 följande:
    *pust* Kalaset avklarat! Nu är det ett halvår till nästa party.. (Vemunds 1-årskalas.) Jo, nästa helg ska vi till ungarnas kusiner på 4-årskalas men det slipper ju jag fixa med. Vilka fynd Pruseluskan! Vi tog en runda på alla loppisar som var i kvarteret idag men det enda jag hittade var en sån där rullspegel till Vemund för 2:- så den köpte jag. Vemund somnade i vagnen på hemvägen och sov sedan ute i vagnen i över 1,5 timme! Har väl hänt en eller ett par gånger sen han föddes.. Nu ska jag lägga mig på sängen, mata Vemund och försöka vila själv en stund. Ha en fortsatt härlig lördag!
    Alltid skönt att vara på "rätt" sida om kalas.

*morrar över att det inte finns några loppisar häromkring*
  • Fröken Småland
    Pruseluskan skrev 2010-05-29 17:17:30 följande:
    Det är den där Mountain Terrainen utan sittdel som jag länkat till tidigare. Har inte fått klartecken från säljaren ännu om det passar på tisdag, det är nämligen en av de få dagar som det passar mig så det hänger bara på det. Tänker att det blir ett roligt projekt att bita i för egentligen behöver jag ju ingen vagn även om det vore gott och kul att ha en här hemma
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2010-05-29 20:06:26 följande:
    AS: Jag har ett mönster åt dig nu, inboxa din adress.Vem var det mer som ville ha? Eller var det bara du? FÖr mig det var nån mer?Och tänk på det är första gången jag gör detta Men blir det grymt får du allt sy åt mig med
    Det var Kavat som ville ha också. Jag köpte mig en egen dyna istället {#lang_emotions_dreamer} Tänk att jag vaknade i torsdags morse och hade ingen aaaning om att jag behövde ett nytt iPhoneskal och en Bugaboodyna Fick hem ett fint iPhoneskal redan igår och nu väntar jag bara på dynan.

Zasata: Du bor ju inte på vägen, annars hade jag gärna kikat förbi dig Hört något om jobbet? Och vad är det Tobbe skall skriva för prov/antagningshandlingar? *nyfiken*

Lokatt: Ser fram emot att höra hur det går med håret.

Gissa vem som har fått ögoninflammation och ser ut som tagen ur en Hitchkock-film
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11