K*B*N, pratar del 11
Lokatt: Jag skall visa bilder på mitt hår före och efter permanent som du önskade. Men det förutsätter att vi får bilder minst på barnens rum efter renovering *utpressar*
Det var något mer jag skulle svara på *funderar*
Lokatt: Jag skall visa bilder på mitt hår före och efter permanent som du önskade. Men det förutsätter att vi får bilder minst på barnens rum efter renovering *utpressar*
Det var något mer jag skulle svara på *funderar*
Nu kom jag på vad jag skulle svara på; det var ju Aserehts fråga om rosa toppset. Den gamla rosa fanns bara i fleece och den var ganska ljus rosa men absolut inte mot laxrosa. Riktigt snygg rosa tycker jag när vi nu pratar om barnvagn som användningsområde. Den nyare rosa finns i både fleece och canvas och är mera knallig cerise. Också snygg men jag gillar den gamla bäst förutom att den är i fleece... Ja, du fattar
Vad skulle man annars köpa till sig själv???
Kavat: På tisdag skall jag (förmodligen) hämta vagn i Mölndal eller Lerum. Du har inte vägarna förbi där innan dess så att jag kan hämta vagnen hos dig istället?
Alltså bara om du har vägarna förbi, bara om du känner att du orkar och framför allt bara för att jag hellre hälsar på dig vilket jag inte hinner annars då jag måste hem till dagis och skolbussen.
*ignorerar vikten*