K*B*N, pratar del 11
läste just att alla trådar får evigt liv, fattar ni hur många sidor d kommer bli?
läste just att alla trådar får evigt liv, fattar ni hur många sidor d kommer bli?
jag är ju hyfsat ovetande men kan krakarna inte simma upp till 4 dygn om d e bra kvalité?
jag avviker nu, varit en lång dag... om någon vill ha tag på mig så finns jag på mobilen från 8 i morgon!...
sov sött damer (och herre om han kan slita sig från tradera ) så ses en del i morgon!
besviken att inte en enda föräldratidning lyckades vara med,...
S är ute och tvättar nya lekstugan ioch är lyrisk! indrar om hon vill komma in och äta...
M ville mest öppna och stänga fönster och dörrar, vilket inte S gillade*L*
kul att träffa er småland och Angel!
Hoppas C blev nöjd emd innehållet!
Maken, M och buggan är i Gp idag
jag gjorde den när jag gick i 9:an... kan väl säga att resultatet inte var det bästa
ensam med 2 kids då maken ska gå på svågerns spelning på nattklubben ikväll... tror inte han varit ute på 2 år ensam...
S är mer högt än lågt och M vill bara sova, men jag vill vänta lite till...
= rätt mkt kaos...
ni med allergiska barn...
åt en bit schweizernöt-choklad, en stund senare stoppade jag M´s nappflaska mellan läpparna då jag höll på att tappa henne...
hur lång tid tar d innan reaktion om d skulle bli andningsbesvär?
*korkad sjuksköterska som inte gillar att vara ensam med sjuka barn*
utslag å annat skiter jag i... bara andningen... ingen annan i familjen/släkten är allergisk mot något... och jag har ätit nötter och gullat rätt mkt med henne innan...
2 lugnt snusande barn... (troligen ingen allergi alltså... vilket jag inte trodde men blir nojjig för att jag är ensam)
så nu ska jag stänga ner och gosa lite jag med...
vart på Loppis idag och shoppat en "bokhylla" låsbart skåp uppe med 3 hyllor, ett "tomrum" och sen ett låsbart skpå nere med 2 hyllor...
om ni fattar?! tänk 2 skåp på varandra med ett tomt skåp emellan jaja... kanon blev d 90:- haha
tänkte ha d till leksaker men har kommit på att d kommer sluka mer än vårt vitrinskåp så d hamnar nog i allrummet/köket ( vår stuga är 1ROK) så får vi mer plats!
sov sött girls!