Inlägg från: zasata
|
-
-
mmm fin! hur är den på ojämnväg?
*fniss*Fröken Småland skrev 2010-04-11 19:04:16 följande:Är det inte underbart parasollväder idag?
Det är bra, man skall inte göra skillnad på tjej och pojk..jag får nog hålla med, man vill ju veta vad man köper med liksom,,Asereht skrev 2010-04-11 17:30:42 följande:Sagt av minibusen (som lever i sin egen lilla värld befolkad av honom och scoobygänget ;)): - Pippi rymmer mycket för hennes mamma är en fjäril och hennes pappa ramlade ombord. *hum* - Mamma, min vän Tindra är en TJEJ! - Ja, jag vet vännen. (jag alltså) - HUR visste DU det? Ja, hur sjutton kunde jag veta det??? *fnissar*Asereht skrev 2010-04-11 13:04:30 följande:Att annonsera ut en Brio som en Emmaljunga är för mig samma sak som att annonsera ut en volvo och påstå att det är en Saab! Ofattbart alltså! Sådär, nu har jag fått det sagt också. Maken tyckte inte alls att det var samma sak. *s* Jag upphör aldrig att förvånas över att folk kan vara så pass ointresserade att de inte ens vet vad de har (läs på märket på vagnen!). -
Jag vill ha en softshell till tobbe, vad är det ullared tar för sina?
-
Vad kostar dom?Fröken Småland skrev 2010-04-12 09:54:26 följande:Tycker de har blivit riktigt dyra på Ge-Kåsdu hade sån mysig mage.. lite avis är jagKavat skrev 2010-04-12 09:47:05 följande:Undrar om vi fått bebis i tråden i natt?!?! Helt slut för övrigt. Vissa dagar är inga bra graviddagar... Är nog inget egentligt fel på mig men är HELT slut och har legat och pressat tänder i natt. Sen drömmer jag om sex eller trevliga dater typ varje natt! Helknas, i natt var det någon kille (vet faktiskt inte om det var maken! , men det var någon man i alla fall. ) som tyckte jag var såååå snygg och vältränad. Så det måste varit lite önsketänkande! Haha! Krya på dig Asereht! Usch för att vara sjukare än barnen. Hoppas de och Lindadjos blir bra fort. Lindadjo, fin lampa!! Var det den som var sönder som du lyckades så bra med ändå? Tvätta overaller skulle man ju kunna ägna dagen åt kanske. För övrigt så pratade vi om att åka till Gotland i sommar med kompisar och hälsa på Ekorren bl.a. Och då sa vi att vad synd att inte barnen somnar i vagn på kvällen, Lite lättare att vara ute och grilla t.ex då. Men så insåg vi att det vet vi ju faktiskt inte. Men tänk så mysigt att sova i en vagn! Jätte smart tänkte jag då tar vi med båda buggorna. MEN dottern får ju inte plats under Camen, men hon skulle ju få plats i en ny Bee!!!! Så frågan är om vi inte måste ha en?!
-
va? kostar dom 100kr styck
tur jag tog 6st då..
-
se din inbox ;)Ekorrfamiljen skrev 2010-04-12 19:00:08 följande:Hon som gav oss ett ex. sa att de skulle kosta mellan 90 och 100 kronor STYCK i butik. Jomen tjena! Av de vanliga får man ju två för 46 kronor.. Vart tog du vägen i fredags zasata? Hann ju bara hälsa på dig så var du borta! På bilden har Vemund förresten sin dreggellapp från Ge-Kås.fin, var dom billiga?Kavat skrev 2010-04-12 19:18:22 följande:Sjalen jag köpte till bebis på mässan! www.edenbaby.se/images/wbs_kamava_300.jpg
-
håller med..Pruseluskan skrev 2010-04-12 20:03:56 följande:nej! magsjuka är värre *röstar* fast halsont är ingen höjdare heller, eller öronvärk.
Hoppas det inte är nån fara med hunden. Men ha koll i natt, finns det ingen jour ni kan ringa? Jag vet inte hur snabbt det kommer? Men vet att sambons syster är väldigt noga just detta med chokladen. -
Min lodger är super!Asereht skrev 2010-04-13 09:27:59 följande:Vi skulle verkligen behöva en tunnare och smidigare åkpåse nu. Vinteråkpåsen är aldeles för varm även om man bara har vanliga kläder och mössa. Trivs inte riktigt med bäddset i vagnen. Tycker det är smidigare med åkpåse speciellt då jag flyttar mellan vagnar och bilstol tex. Synd bara att det inte är läge ekonomiskt nu eftersom det är födelsedag på gång. *surar lite* Ibladn måste man bara få klaga lite även om det gäller skitsaker.
påtal om olyckor läste ni om 2åringen? -
GRATTIS.. Ååå lite avis. vill med gosa nyfödding. Vill höra mer sensarahl skrev 2010-04-13 13:37:19 följande:i söndag, kl 10.33 föddes våran "lilla" kille efter 1 h och 15 min på förlossningen. 4715 tung och 55 lång. vi har det struligt med amningen, precis som med de 2 andra barnen. MEN jag känner mig ändå lugn. Vi åkte hem igår och vi mår bra. Dock inget namn ännu. Mer detaljerat en annan gång!
passaou: Grr... Förstår du är arg. -
tradera tror jagPruseluskan skrev 2010-04-13 13:41:14 följande:Någon som kör Uj ? "Hittade" min extra bumper uppe på en garderob igår, trodde jag sålt den . Det är den äldre (bättre! enligt mig) modellen... vad tror ni man kan få för den och ska man köra blocket eller tradera? (INGEN annons)Hoppas du mår bättre i morgon.Angel Gbg skrev 2010-04-13 20:00:38 följande:Gör inget annat än äter idag... måste lära mig att hantera känslor på annat sätt men inte idag