Inlägg från: Riskiflickan |Visa alla inlägg
  • Riskiflickan

K*B*N, pratar del 11

Pruseluskan skrev 2010-04-16 20:43:35 följande:
    fy farao va jobbigt! Hoppas det löser sig så smidigt och snabbt det bara går.. Hur misstänkte ni v-skada?
    När vi flyttade torktumlaren såg vi att fogen i golvet spruckit.... å då badrummet är lite fellutat så vet jag att vattnet rinner i viss mån åt det håller när man duschar....
  • Riskiflickan
    Pruseluskan skrev 2010-04-16 20:50:23 följande:
    går det på försäkring?
    Ja, det ska gå på HSB:s försäkring... men limning och omsvetsning av golvet får vi ju ändå betala....men det kommer isf inte bli så dyrt då vi inte behöver lägga om golvet...
  • Riskiflickan
    Pruseluskan skrev 2010-04-16 21:02:55 följande:
    håller tummar och tår för det. Bor ni i nybygge? Eller hur länge gäller HSBs försäkring?
    Det gäller tills man bygger om själv, vilket inte är gjort..... huset är 21 år....
  • Riskiflickan
    Pruseluskan skrev 2010-04-16 21:20:57 följande:
    jaha... mer än vad jag visste. Fast inget jag har nytta av då vi inte bor i HSB
    De flesta bostadsrättsföreningars försäkring gäller tills man bygger om... då går det på den egna försäkringen....å det gäller även om tidigare ägaren gjort om...
  • Riskiflickan
    Lokatt skrev 2010-04-17 11:23:12 följande:
    fr.s, hur är den gula toppsettet til buggan? det finns en ny sån i canvas va? klurar på om den e snyg på brun.. eller om nyansen är mes-gul-90tal
    Sy ett snyggt i orange
  • Riskiflickan

Tack för alla grattis på min födelsedag, hade en kanondag med mysigt restaurangbesök å fina presenter.... {#lang_emotions_flower}

• Riskiflickan
    Lokatt skrev 2010-04-20 13:00:36 följande:
    kul! vad köpte ni då?
    en massa bra å ha grejer som tvättmedel å sådant... å regnkläder å sånt till sonen... massor av grejer

såg faktiskt inga skaloveraller, men jag kollade inte jättenoga då jag har en redan.... mest jackor å regnkläder såg jag....
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11