K*B*N, pratar del 11
Tygdelen uppe måste ju vara större än bakstycken för att de ska bli som en bandana. Jag hade mönster till de, undra om jag har de kvar???? Ska leta lite.
Tygdelen uppe måste ju vara större än bakstycken för att de ska bli som en bandana. Jag hade mönster till de, undra om jag har de kvar???? Ska leta lite.
Nu stänger jag datorn en stund och går ut i solen Pojkarna är ute och cyklar, och de vill att vi ska gå bort till cykelbanan på lekplatsen här borta, jag släpper inte iväg de själv än så det är bara att ta på sig solbrillorna och möta vårvärmen
underbart!
Ha det bra idag tjejer, så kommer jag inte och terroriserar tråden lite senare idag oxå
Idag fick jag för mig att jag var gravid. Det spänner i brösten och mitt humör skojar man inte bort. PMS delux. Fram med ett clear blue som jag köpt när jag kom på att jag ville ha en till (skrattar åt mig själv). Men vad tror ni händer? Jo, det funkar inte. Nånting gick fel och testet visade ingenting. Suck... så jag är fortfarande ovetande. Ska vänta till nästa helg nu bara för det, för det jag ju trots allt bara någon dag sedan jag hade ägglossning, haha. Kan ju omöjligt känna av nånting redan, om det nu skulle blivit nånting då.
Och ja... våran trädgård är inte större än så på baksidan Grannen precis bakom rutan *skratt*