Fröken Småland skrev 2011-05-17 19:58:43 följande:
Husvagnssäsongen är räddad!
*stuper i säng*
Vad skönt

zasata skrev 2011-05-17 20:22:34 följande:
haha... jag gillar V70 bilen
Min första vagn var en Emmaljunga Edge..
Men den fick bara vara kvar i tre veckor då den var lite stor och klumpig.. men endå saknar jag den nu ibland.. Emmaljunga är rätt snygga..
Sen har jag haft en Teutonia S3,
Som jag nog nästan gillade ännu mer, men den pajjade på flyget och vi fick ingen ny
Sen har jag haft Brio Happy den nya, helt okej, men obekvämt handtag, och har singen, den 'r med okej, men inget wow liksom..
Vår första vagn var oxå en EL edge men med sport chassi

Tant Pruselius skrev 2011-05-17 21:44:56 följande:
mkt - jag lärde henne äta vegsusho och jag tror hon gillade det

blev bara en snabblunch då syskon skulle hämtas men det är alltid trevligt att träffa puman hon är en raring
sedan lekte jag och T ute lite efter dagis med grannen som har en flicka som är 1 1/2 - tuva älskar att få känna sig stor. Annars avgudar hon "stora tjejer"
Min kusin som ska ha bebis nu i mitten på juni kom förbi och hälsade på en ubersnabbis då dem skulle vidare på fotbollsträning (i spöregn) sedan det vanliga - laga middag hålla supertrött T vaken och glad och kånka runt på ledsen L som hade ont i magen....
Vad har du o V haft för er?
Men nu har jag testat och jag gillart

Riktigt gott faktiskt!!
AnPa skrev 2011-05-17 22:19:56 följande:
Visst serru. Försöker planera för hur jag kan motivera ett köp! Frågade tidigare om man kan köpa en för att köra V och systers bebbe som kommer i okt. Fick svaret av småland att hon gjort så men vagnen hade aldrig använts, känns ju lite dumt. Älskar ju frogen och snart är jag ju med bee också så en till singelvagn "behöver" jag ju inte. Kanske får baka bebbe...
Ja jag ska kolla upp det, mamma sa att hon skulle kolla nästa gång vi är hemma hos dem (hon har BT-mätare hemma). Eventuellt går jag upp dit imorgon och tar det igen för att lugna ner mig lite. Jag är livrädd för att få havandeskapsförgiftning igen och vill verkligen vara frisk innan nästa bebbe.
Kanske en knähund kan vara på sin plats bredvid V till det är dax för bebis??
Det är ju både gulligt och trevligt med en liten voffe