K*B*N, pratar del 11

Men min "lille" kille tror jag är för tung för att få sitta uppe över bebisen, kommer inte ihåg riktigt hur mycket man fick väga där men idag väger han ca 20-21 kg.
Jag är grymt uttråkad just för tillfället, är "beordrad" att vila av barnmorskan, fick inte jobba i helgen skulle jobbat fredag till måndag kvällar.
Det gör att jag har lite tålamod med datorn och internet som är supersegt, i vanliga fall brukar jag ha gett upp vid det här laget att försöka skriva nåt på fl. Fb är lika segt här
Fast det är kanske lika stressande att sitta och vänta fem minuter på att datorn ska orka bläddra sida
Idag blev en bra dag trots regn och blåst som kommit och gått.
Först spela sonen fotboll på förmiddagen och dom var jätteduktiga.
Sen tog vi en tripp till Järfälla där jag köpte en syskonvagn, en Babytravel med liggdel till från -06 tror jag för 500:- ett helt ok pris den skulle varit svart men är solblekt men det gör inget kommer nog mest att behöva den här hemma när vi går till bussen.
Sen åkte vi till Mulle Mecks lekpark innan vi åkte hem och där höll vi inte på att komma ifrån för grabbarna tyckte det var jättekul.
Tack för alla Grattis hade "glömt"/förträngt hur lång tid det tar med en sån här liten skrutt har inte lyckats hjälpa maken med nästan nåt till 3-åringens tårta och kakor.