Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Lindadjo skrev 2010-04-08 09:58:39 följande:
    Oh, aj... ägglossning på höger sida nu. Gissa vad som kommer hända här ikväll? Men nu ska jag ta pojkarna och gå och kika lite på loppisarna. Kanske det finns något fynd där idag, man vet aldrig.
    Lycka till med allt
  • Fröken Småland
    Riskiflickan skrev 2010-04-08 17:41:45 följande:
    Blev lite sne idag när det var en artikel om att 10 barnvagnar av 10 var underkända i ett stort test som konsumetverket gjort... där på bilen i bakgrunden syns en bugaboo.... men bugaboo var inte ens med i testet...
    Precis vad jag skrev i Bugabootråden igår Samma sak i SVT:s nyhetssändningar...
    zasata skrev 2010-04-08 17:46:06 följande:
    hur får man 60%?
    Undrar jag också men jag trodde det var jag som var trög bara
  • Fröken Småland

Zasata: Jag, Angel Gbg och Passau lär ju vara där när det öppnar ungefär. Sen antar jag att Kavat och Ekorren kommer också, men det har ju varit lite osäkert kring Ekorrens resa. Shit, vi blir ju sex stycken om allt vill sig väl

• Fröken Småland

Halloj i tråden och tack alla för idag! Idag var det inte mindre än SEX otroligt snygga kreativa barnvagnsnördar i Sveriges framsida. Jag fick för övrigt med mig en Bee hem. Nu skall jag ladda om inför högskoleprovet imorgon *ångest*

• Fröken Småland

God morgon! Usch, idag gäller det och jag känner mig så osäker då jag kollade på ett gammalt prov och det kändes som att jag fattade noll *blond under det mörka*. Men jag gör ett försök, jag skrev ju ett riktigt bra resultat en gång i tiden även om jag är extremt otränad för tillfället. Been köpte jag i Mölndal på vägen hem, i butiken som stod på mässan. Inget erbjudande men en av de som köper en Bugaboo i deras butik under den här perioden vinner tillbaka sitt köp så det kan man ju alltid hoppas på. Lilleman blev åksjuk på vägen hem och gjorde det som Zasata inte vill höra något om så nu skall jag montera ihop den sanerade bilstolen så han kan åka bil idag. Familjen möter nämligen upp för gemensam lunch när jag har rast

• Fröken Småland

Nu har jag paus i eländet, SHIT vad svårt det är!! Jag köpte inte solsuffletten då jag tycker att den är bättre till ett litet barn. Min gangster vill helst inte ha sufflett alls. Men jag är också imponerad av den, hur bra som helst. Han mår för övrigt prima även idag så det smittar inte

• Fröken Småland

Hemma igen efter en lååång dag i skolbänken. Om några minuter publiceras de rätta svaren på webben så då skall jag se hur jag ligger till. Man får ta med sig sina egna svar ut så man kan se hur många rätt man har men det ger ju inte annat än en fingervisning då resultatet sätts efter hur bra eller dåligt alla vid provtillfället skrivit. Förra gången jag skrev (vältränad hjärna) hade jag ett resultat på 1,4. Max var 2,0 (alltid) och genomsnittsresultatet var 0,92 eller nåt sånt. Nu är jag allt annat än tränad så jag hoppas på att komma upp i 1,1-1,2 om jag har TUR.

Angående Bee så har jag inga bilder men skall försöka fixa ikväll om lilleman samarbetar. Jag tror jag gillar den

• Fröken Småland

1,9?

Jag har just konstaterat att jag har 90 rätt vilket motsvarar 1,5 men det tror jag när jag har papper på det

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11