K*B*N, pratar del 11
Sådär, har lite mer info om grodan, det är en 07:a men cam-ram, utan liggdel. Vet inte om det är jag som är snål, men betalar nog inte mer än 2000-2500:- för den. Vad tycker ni? *förvirrad*
Sådär, har lite mer info om grodan, det är en 07:a men cam-ram, utan liggdel. Vet inte om det är jag som är snål, men betalar nog inte mer än 2000-2500:- för den. Vad tycker ni? *förvirrad*
Tant prus: du har väl en +? den får du garanterat mer för! 4500:- ligger väl de ute för? Jag har sålt både been och camen så jag är sugen på en groda eller cam, modell äldre. Om du får köpa den så kan du väl sälja ditt cam-chassi till mig *tindrar med ögonen*
Haha jag kan inte göra annat än att hålla med dig frk Småland! Grejen är den att jag är sugen på en bugga men "behöver" ingen, så för mig är hybriden perfekt (beroende på pris såklart). Kan vara skönt att kunna ha V vänd emot oss ibland och sen blir det min pimp-vagn ;) ser spelar alltså inte mig så stor roll hur mkt jag kan få för den sen utan mer vad jag kan tänka mig att betala nu :)
Ekorrfamiljen: härligt! Har du länk?
Amnings-gröthjärna prus? ;) haha skämt åsido, jag har ju en lime Swift! Jag sålde been (classic) i jan för att V hade bara några centimeter kvar till sufflan. Vi köpte den i somras beg för att ha som sommarvagn/resevagn för 3000:-, sålde för 2800:- så det var inget att snacka om. Camen sålde vi för att jag var sugen på en mindre vagn och en att till hösten kunna köra till dagis. Camen kändes som om att den var alldeles för dyr för att ha som det ändamålet och stor. Vi köpte ju camen helt ny i butik och hade en del tillbehör till (parasoll, sommarsuflett, mugghållare och åkpåse), fick 8300:- totalt, känns helt ok. Så nu har jag lite över att spendera på hybriden, om det nu blir den. Säljaren letar bee och prutar för fullt ;)
Klart du ska behålla beet! Perfekt med adaptrarna också :) Ang handtagshöjden så tror jag camen är bättre med ståbräda. Annars är nog Frogen rätt bra höjd på (beroende på längd såklart). Mätte hur jag har handtaget på swiften och det var ungefär samma (100 cm som någon skrev i bugga-tråden) jag är 174 cm.
Hallå allihopa! Här har helgen flugit förbi. Har hunnit fixa blommor till balkongen här hemma (gratis dessutom, presentkort och värdecheck från julgransköpet gillas), varit hos svärföräldrarna, bytt till sommar däck och bara myst med mina killar. Är fortfarande bra sugen på en Frog/cam, jag kan inte släppa det :-/ Skulle helst vilja ha en Cam-ram då sonen är så lång.
Någon som vet (frkS?) när bugga-sittdelarna såldes med varningstext-lapp vid fotänden (precis innan det svarta, på själva basfärgen sitter den, lodrät)?
Thulo: Då förstår jag att ni väntar! Men nu vill jag inte ha mer snö, är så trött på det. Men måste man inte ha bytt runt den 11:e? Har för mig att blivande maken sa något i den stilen :)
Såg nu att det är ju den 11:e idag! Förvirrad föräldraledig som inte har koll på datumen :P Dessutom lyssnade jag med ett halvt öra när blivande maken pratade om när det var tvunget att vara bytt. Jag tror och hoppas att det inte blir mer snö här (bor söder om sthlm), igår var det riktig vår men idag är det väldigt grått :-/