Inlägg från: Jessika82 |Visa alla inlägg
  • Jessika82

K*B*N, pratar del 11

Jag har värkar... när jag kom in så hade jag 3-5minuter i mellan värkarna nu är det lite längre i mellan. Fick åka hem

• Jessika82

200kr för vagnen

inget händer med förlossningen..... 

Jag har haft en kass dag...... åkte till kk på östra var litr orolig för bebisen.... det första felet... komma dit oanmäld (nästa gång ska jag ringa efter kl 17 då kommer man till förlossningen om man ska åka in) sen fick vi vänta ca 20min inte långtid men fick en bm från helvetet som inte förstog alls varför vi var där.... sen fick jag göra ctg ca 10min lämna urin prov sen vänta på läkaren..... ca 1h senare kom en annan bm och tog in oss i ett annat rum och förklarade att allt såg bra ut på ctg men om vi ville prata med en läkare var vi tvungna att först vänta till efter lunch sen hade vi 6st före oss och vi skulle hamna sist i kön om det kom nya akutfall....... 

behövde skriva av mig lite, det var det här jag är rädd för att detta ska hända på förlossningen.... att bli förbi sedd och lämnad utan förklaring vad som händer. precis det som hände med sonen...

• Jessika82

Hej på er. Jag behöver er hjälp jag behöver en smidig liten shopping vagn till en 3månaders.....

• Jessika82

Den kjolen var tuff.

Nu är min syhörna klar.... Nu ska jag börja med mitt överdrag till min brio sing. Det blir i grön galon.. Mitt förra överdrag blev bra tycker jag..

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11