• zasata

jag gillar rosa
    fint.

just nu känns det som jag bor i ett dårhus. sovit totalt 5 timmar i natt. vart på jobbintervjuv, helt okej jobb inget drömjobb men ok ett par månader.

kommit ut två nya jobb jag vill ha idag igen, men det regnar och jag får ingen lugn och ro.,.

efter intervjuven var det möte på arbetsförmedlingen, sen hämta ebba på dagis, fick kasta i mig en macka, sen har vi bakat.. nu sitter jag här och bara säger "tyyyyst".

Jag är trött, och vill ha fint väder!

• zasata

sy tid är ju inte fel.

Själv brukar vi köra lite "när barnen lagt sig", dom lägger sig vid 19 tiden så då kan man hitta på saker. Men som när SATC 2 hade premiär sket jag fullständigt i det

Läkaren dag 2 med leo idag, ögon och öroninflamation :(

• zasata
    Pruseluskan skrev 2010-06-10 12:00:31 följande:
    Om man kan få ner priset på denna så kanske det är nått att ha i sommar ?  www.blocket.se/stockholm/Emmaljunga__retrovag...

ska jag offra Been Frk S ? Är ju lite sugen på en Uj igen, eller så är det bara för att den är röd.
    www.blocket.se/stockholm/Urban_Jungle__10_byt... Neee, varför? Jag älskar ju Been. Eller? Kanske ändå vill ha en Bee+ ändå....
    Eller??? Hjällp :-O

Tjejor, lite rött till våren?www.blocket.se/stockholm/Skotvaskor_26987214....
    den gröna var fin.
    dyra väskor..
  • zasata
    Ekorrfamiljen skrev 2010-06-10 18:24:28 följande:
    Den blommiga från BRIO såldes ut för 249:- här i sta'n. Var SÅÅ sugen, men har ingen vagn som matchar. Än.. ska jag tillägga.

Fröken Småland: "Vi hämtar en sjuksköterska.." *viker mig dubbel av skratt*

Asereht: Vaaa? Inget SATC-fan? *chockerad* Jag bara älskar serien, men har inte fått se hela, någonsin.. Däremot har jag köpt 1:a filmen som jag ska se när jag sett serien och sedan måååste jag få se 2:an på bio.

Idag var vi ensamma hemma, Vemund och jag, Vipera pluggar. Vi slösade lite skatteåterbäring på medicin till mig, solkräm till Vendel och pulvergröt till Vemund. *nöjd* Vendel fick vara med på ÖoB och Maxi också och skötte sig myyycket bättre än när vi båda föräldrar är med. *tror på Frk S m.fl. teori om barn och ensamma föräldrarna*
    köp åt mig! Ja gahr en brun brio..
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-06-10 18:58:40 följande:
    Zasata: Jag röstar på helsvart eller svart med blå dyna eller blått sittöverdrag. Fast alla kombinationern är fina (utom blå och röd som jag inte riktigt fixar).

Phu, nu har jag packat nästan alla mina auktioner som gått ut/går ut idag. Fattar ni att det där gamla skräpet som rafsat fram faktiskt räckte till den nya kameran? (sånär som på en tusing som jag drog in på liggdel och cykel häromdagen) *nöjd*
    Nää den gillar inte jag heller riktigt, men var ju tvungen att prova
    men varför blir UV sufletten så konstig?
    Jag surar än över den jag inte vann
  • zasata
    Asereht skrev 2010-06-10 19:45:51 följande:
    Helblå är snyggast tycker jag. Men jag tycker att blå och röd funkar finfint. Snyggt! Däremot har jag svårt för den där silvriga uvsuffletten som jag tycker är skitful.
    ja den e inte så snygg Men väldigt bra när vi är på landet tänkte jag. och dyr 750spänn :o
    men ser du hur fult den sitter?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11