Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Nifelheim skrev 2010-05-29 22:08:03 följande:
    Lokatt: Jag lovar, den var i ett bedrövligt skick. Tveksamt om jag skulle sätta mitt barn i den ens som den är nu, men de ville gärna ha kvar yttertyget och betalar man bra så håller jag tyst och lyder FrkS: Tjusigt vardagsrum, men duu.. Jag trodde att djur var bannlysta hemma hos er, hur kunde då hunden bajsa på mattan?
    Jag gjorde ett undantag för min mammas lilla söta valp vilket straffade sig

Hunden lever dock och har hälsan fortfarande
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-05-29 22:13:19 följande:
    Jag är kär! Lille nöffe! www.bluebox.se/bilder/varor/a05243_3.jpgMin lille nöffe vill ha en sån här! *antecknar på listan över vad som ska köpas till mig*Nu fastnade jag på det där stället, det fanns ju rätt mkt grejor att titta på....
    Gullig

Jag gillade van Gogh-bakgrunden också men lite nördigt är det allt . Menar du att bakgrunden är med hela tiden, bakom ikonerna? Inte bara förstasidan alltså? Där har jag såklart mina darlings
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-05-29 22:15:42 följande:
    *garvar lite* Valpar är faaaarliga!   Allvarligt, valpar är ju som småbarn, rätt som det är blir det jäkligt bråttom! *he he*
    Sitter ni därhemma och småfnissar allihopa nu eller åt neurotiska Fröken Småland?

Jo, jag vet det där med valpar men han är sju månader så det borde inte ha hänt. Men den lille stackaren var nervös för barnen var lite vilda så det var inte så konstigt att det gick som det gick. Fast han gjorde om det nästa gång han kom också men då var ju mattan redan kasserad och golvet kan jag tvätta
  • Fröken Småland

Jag minns inte rasen nu men det är en liten golvmopp. Nej, hon är sannerligen ingen hundmänniska men han hade bara varit hos henne några dagar när det hände så han var nog stressad över att ha bytt hem den lille kraken.

• Fröken Småland

Löksoppa är jättegott! {#lang_emotions_djavulsk}

Måste bara fråga; fick maken ställa in konferensen pga en kattspya eller var det mest i största allmänhet du behövde hjälp?

• Fröken Småland
    zasata skrev 2010-05-30 11:30:36 följande:
    ååå jag blir tokig.. Köpte ett bord till bumbon.. så jag använt två ggr, sen la jag det på något bra ställe. Men VAR? Tänkte sälja den nu då vi inte använder den och källaren är full. Men vart är den. Tips?
    Vad är det för något?
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2010-05-30 11:49:51 följande:
    sådan där "potta" stol till bebisar. men nu har jag hittat det. Skall bara få tid ikväll att lägga ut på T..
    Aha, jag trodde nog att Bumbo var en sån stol men jag hade ingen aning om att det fanns bord till dem.

Jag har också massor som jag skall lägga ut på Tradera men det var svårt att få tummen ur den här gången. Har lagt ut en sak på Blocket idag i alla fall och hoppas hitta bilder på två andra saker så ryker de också ut. Inget intressant för någon av er dock
  • Fröken Småland

Fast jag har helt slutat bry mig när jag lägger ut saker utan lägger ut när jag hinner och orkar, oftast på förmiddagen. Jag tycker inte att det verkar göra någon större skillnad utan tänker att det blir lite inflation på kvällarna och då blir buden lägre pga det stora utbudet. Äsch, jag vet inte men jag tror det spelar mindre roll. Däremot lägger jag hellre dyrare saker under de dagar i månaden som folk har mest pngar 20-30 ungefär medan riktigt billiga saker lägger jag strax före barnbidrag då folk har lite pengar men gärna vill handla något ändå. Jag märkte i Traderatråden att folk sitter och ropar in saker nästan tvångsmässigt och strax före barnbidrag så har folk alltså bara råd med billiga saker som man ändå då får relativt bra betalt för

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11