K*B*N, pratar del 11

Hunden lever dock och har hälsan fortfarande

Ja, testa du så vet jag om jag skall köpa eller inte
Jag minns inte rasen nu men det är en liten golvmopp. Nej, hon är sannerligen ingen hundmänniska men han hade bara varit hos henne några dagar när det hände så han var nog stressad över att ha bytt hem den lille kraken.
Jajks, det är en av de största anledningarna till att jag inte har innekatt!
Löksoppa är jättegott!
Måste bara fråga; fick maken ställa in konferensen pga en kattspya eller var det mest i största allmänhet du behövde hjälp?
Fast jag har helt slutat bry mig när jag lägger ut saker utan lägger ut när jag hinner och orkar, oftast på förmiddagen. Jag tycker inte att det verkar göra någon större skillnad utan tänker att det blir lite inflation på kvällarna och då blir buden lägre pga det stora utbudet. Äsch, jag vet inte men jag tror det spelar mindre roll. Däremot lägger jag hellre dyrare saker under de dagar i månaden som folk har mest pngar 20-30 ungefär medan riktigt billiga saker lägger jag strax före barnbidrag då folk har lite pengar men gärna vill handla något ändå. Jag märkte i Traderatråden att folk sitter och ropar in saker nästan tvångsmässigt och strax före barnbidrag så har folk alltså bara råd med billiga saker som man ändå då får relativt bra betalt för