K*B*N, pratar del 11
Jag tycker appen e värdelös utan surfar vanligt på sidan... D funkar kanon!
Jag tycker appen e värdelös utan surfar vanligt på sidan... D funkar kanon!
Vem vann??? Nu är vi bröllopsfina och väntar på att cykla till vigseln
Vår pt pajjade idag! Var får jag snabbt och billigt en huvudsits? T och B finns inget...
VI har 3v semester kvar!
i morgon har pappa 60-års kalas sen är det plocka bort detta... sen är det semester till Polen på tis-sön. å sen ska vi flytta in till stan för att bygga om stugan, 1 stort rum till 2 små...
rummet är 340*340cm... vi ska ha en 140 säng som fyller ena rummet å sen får tjejerna resten av bredden och vi ska förbereda för väggfasta sängar på bredden, men inte sätta upp dem förrän dom är större...
därför är jag lite osynlig, och jag orkar inte skriva så mkt i mobilen
lite blandade känslor att flytta in till stan och stoooora huset efter 12v i stugan på 1rok... (snart 2! )
var hemma i veckan och tapeterade om en vägg och bytte plats på vårt och M´s rum...
28/8 är det barnloppis i stan, helt hysteriskt bra brukar det vara! hela centrum är fullt av barn som säljer...
Vilken menar du korren? Den blå? Bytte den dessvärre då d blev halva rean på lindex så jag tog bara den Rosa...
Falsklarm på brandvarnarna 2ggr läskigt! Men vi hittade ingen brand å nu är alla urblåsta, så nu hoppas jag på en lugn fortsättning... Go natt!
Fr s: någon ide att åka till brio?
Grattis prus!!! Nu har jag beställt en ny svart komplett pt klädsel för inköpspris och hoppas kunna dra momsen dock visste jag mer än honom om dom nya sufletterna och om Explorer
han fick en liten lektion
Någon som har fr s telenr får gärna inboxa! Åker på dem idag men skulle vilja Vera om d e värt alla milen extra till brio...
skickar en kort hälsning från Polen... fritt internet på hotellet, d gillar vi!