K*B*N, pratar del 11
*väntar hit Angel om ett par timmar*
*väntar hit Angel om ett par timmar*
kort resumé:
Angel var här idag, jätte trevligt!
Liten M har fått vattenkoppor...
vi städar och rensar och städar och plockar bort, efter byte av rum, hemflytt efter 12v i stugan och nu även semester... = rörigt liv...
trodde vi skulle kunna börja riva väggar i morgon i stugan för att isolera och bygga en mellanvägg, sätta in ett extra fönster och staga upp väggarna...
får se vad M anser i morgon
Vad är felet med den vagnen z? Kass kvalit'e? Verkar lite billig men jag har sett annonserna och blivit nyfiken... säg till när du sett den irl!
M har inte en enda koppa... Kan d va ngt annat?! 3:e dagen ingen feber och ingen tendens till klåda... Bara lite segare å knäigare... Hrm... Och vaknar 3h tidigare än innan...
Lilleman: Varför skall vi till doktorn?
Jag: För att mamma är förkyld i tissetrollet (snippan).
Lilleman: Jahaaaa. Men... hur hostar man med tissetrollet?
Måste berätta om min söta C imorse. Hon är så trött och kan inte sova med sin patch och i morse försökte jag få henne att stanna hemma från dagis men ack inte gråt, vrål och tjut. Jag nämnde då lite försiktigt att imorgon blir det inget dagis för vi ska åter till doktorn, tjut, skrik, gråt och så lägger jag till men vi kanske kanske kan hälsa på Passaus S efteråt *tystnad* JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Då ska jag gunga i dom där plonkgrånkgrejerna och så ska vi leka.... Så lilla S är en favorit här som slår även dagis...
Nästa tjej med 40C feber... Atopiskt symtom My as! *liiite irriterad på Bvc*
Z- den mailade jag med på ;) 3-dagars har vi haft men M hade bara feber första natten... Och ingen klåda... S har ff 40 feber men börjar få stora jätte finn-liknande saker på benen som är kraftigt upphöjda... Hon är mer påverkad än M. Och verkar ha ont i kroppen... M var inte påverkad alls mer än alla utslag hon inte brydde sig om...
Jag vill oxå få vrak ;) hade jag vart lite mer insatt för ett par år sen hade jag räddat en brio 90 ngt men ena hjulet var pajj... Kunde ju bytt klädsel å hjul men d visste jag inte då... Har en jätte febrig tjej här med stora utslag på benen... :(
S har vattkoppor... Grannen läkare tittAde förbi... M hade fått allergisk reaktion på ngt... Men räknar med att M får av S nu... Några veckor hemma...