Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Kavat skrev 2010-05-30 18:19:44 följande:
    Missade... Men du det där ser inte ut som en vanlig ögoninflammation?! Inget proffs, men ajjj! Jag hade sökt läkare.
    Nej, jag tror att eländet har gått ett steg längre och blivit något annat... Det är inte skönt kan jag lova {#lang_emotions_undecided}
  • Fröken Småland
    Riskiflickan skrev 2010-05-30 18:24:01 följande:
    Nämen oj då.... Varar det också, eller är det "bara" rött?
    Yes, en syrra!!!

Igår varade det sig och supermycket inatt. Jag kunde inte öppna ögonen (på riktigt) utan att blöta med vatten. Idag har det inte varat sig särskilt mycket utan ögonen känns jättetorra och kliar. Är det vanligt att man reagerar på Fucithalmic? Jag har aldrig haft några allergier men det finns på min mammas sida.
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-05-30 18:26:51 följande:
    Huuuuuuh *ångrar å det grövsta att jag valde att titta på länken*
    Haha, så ful är jag väl inte {#lang_emotions_dreamer}
    Asereht skrev 2010-05-30 18:30:30 följande:
    Jag vågar inte titta. Jag har aldrig haft ögoninflammation men en vagel och det gjorde satans ont. Har också haft en liten skada på hornhinnan efter en missriktad snöboll (litet gruskorn repade) det va rheller inte kul. Kan bara tänka mig hur Frk S har det. *ryser ryser ryser*
    Det är inte så illa tilltygat egentligen men de flesta är ju rätt känsliga för just ögonen, inklusive jag själv...
  • Fröken Småland

Passau: Den här hade jag slagit till på snabbt som ögat. Perfekt som resevagn när ni skall till Thailand till vintern.

Eller varför inte Zasata, du har väl ingen syskonvagn nu? Den är snorbillig, mindre än en tredjedel av vad de brukar kosta på Blocket.

• Fröken Småland

Lokatt: klädseln heter fifties. Vänta tills Prus kollar in innan du räknar ut vagnen, hon är rätt hyvens Asereht: vi har precis samma smak på uj-klädslarna. Jag gillar den marin med rosa ränder också. Och Matrouscha såklart

• Fröken Småland
    passau skrev 2010-05-31 07:10:23 följande:
    min kompis har en så klädsel till uj som Ase visade som hon ska slänga, för att den e lite möglig, men du kanske vill sy om den? om hon inte sålde den... :-S
    Jag vill ha den!!!!!!!!!!!

Är det någon som har missat att jag vill ha den??!!??!!

*hoppar upp och ner och fäktar med armar och ben*
  • Fröken Småland

Dagens projekt: ett litet mini-sparkskydd till lilla bilen. Jag letade som en galning efter vaxduk här hemma men hittade bara en lite pyttebit så det får bli "sparkskydd light" tills jag kommer till någon vettig butik. Men jag diggar motivet {#lang_emotions_tongue_out}

• Fröken Småland

Haha, jag har tagit upp stafettpinnen efter dig. Lämnar kanske tillbaka den till hösten om det blir en massa tok-pluggande då

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11