Kavat skrev 2010-10-28 17:46:14 följande:
Tror du inte det är därför det inte tar sig. Att du går på sparlåga, för då är det väl inte så gynsamt att bli gravid, har jag hört...?
Ja, men jag har bara hållt på med den här dieten i 5 veckor. jag hade väl kunnat bli gravid någon av de 6 månader jag hade innan dieten började? *suckar uppgivet*.
Nåja, det är bara några veckor diet kvar, sen ska jag trappa upp och börja äta lite fast mat igen. Eller lite fast mat äter jag faktiskt nu med, ett och annat ägg slinker ner, och ibland lite tonfisk eller en liten köttbit, skinka eller sånt. Försöker hålla det till proteiner iallafall för att inte förstöra allt för mycket.
Blir lite förvirrad nu, jag vill ju gå ner ca 3 kg till, men Adam tycker att jag ska sluta nu. Han vill inte att jag ska bli för smal

. Som att jag skulle vara
för smal nu! Hehe, han är för go. Jag tror att det stör honom lite att jag numera väger mindre än honom
Det låter som att du inte haft det så lätt idag Kavat ;-( och ingen mat får du i dig, inte konstigt dina byxor blir för stora! Du måste ju äta människa, du som ammar oxå. Jag förstår inte hur du orkar, fast det är väl klart, du har väl inte direkt något val där.
Jag och Adam var på utvecklingsamtal för Daniel igår på skolan. Det var ju en mindre trevlig upplevelse, visst vet vi hur han är, och han är ju precis likadan i skolan

Hans fröken vill att vi ska utreda honom lite, för att kunna hjälpa honom. Nästa år börjar riktiga skolan, och det går inte att åla runt på golvet och göra en massa ljud precis hela tiden, när de ska sitta i en skolbänk. Han har svårt att följa med, svårt att göra det som fröknarna säger, är väldigt uppmärksamhetskrävande, och kan stå och hånle mot de som säger åt honom, och inte alls göra som de säger. Ja, han är ju så här hemma med, så vi har gått med på att de ska kolla upp honom, och se om de och vi kan hjälpa honom på något sätt.
Även fast man vet om det här, så är det lite tufft att höra någon utomstående prata om det. Men det är skönt att ventilera lite med andra, jag har terroriserat hälften av alla anställda på systembolaget med det här oxå