• zasata

K*B*N, pratar del 11

frökenS *kramar* Emmaljungan kanske? uj 2010 är lite mer som p&t i all fall den jag såg, att det liksom inte är det bakstycket vud suflett och sitts..
    EW? men den e rätt kort i rygg va? någon helt nytt märke?

• zasata
    Fröken Småland skrev 2010-06-29 14:12:25 följande:
    Och just det; senaste inköpet är en liten Chicco Lite Way som jag inte fått hem ännu. Skall kolla om MacLaren skall bytas mot den annars får den flytta igen
    Den kan jag köpa av dig annars, kollat lite på en sådan behöver en paraply vagn med liggläge.
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-07-04 07:47:34 följande:
    Jag hamnar bara på hundskitinlägget när jag klickar på tävlingen
    skuuuumt, men gå in på bloggen då så ser du ju dom där till höger
    Behöver du inte en ny skötväska?
  • zasata
    Ekorrfamiljen skrev 2010-07-04 09:52:51 följande:
    zasata: Det du ska göra är att gå in och läsa på Kostdoktorns sida och sedan på en annan sida om kolhydrater. Kolla gärna in den här sidan med! Följ deras råd och var inte rädd för fett..

Å andra sidan är det så att om man redan är normalviktig eller smal (som du är) så är det inte säkert att man går NER. Det kan lika gärna vara så att man går UPP till den vikt ens kropp tycker är optimal!

Det viktiga för mig är att man skär ner på kolhydrater och därmed får jämnare blodsocker och insulinnivåer. Man blir piggare och slipper sötsug och akuta hungerattacker, de där som brukar komma på eftermiddagen lagom till kaffet ungefär. På sikt hoppas jag dels att jag ska gå ner i vikt förstås, men även på att slippa min värk i lederna (har läst om flera som blivit bra med denna diet) och att bli av med sötsuget en gång för alla. Jag märker redan att tänderna mår bättre av att slippa allt mitt småätande iaf.
    GÅ UPP?!??!? NEEEJ aldrig skall ner 5kg till.. på något sätt och vill du se mig naken
  • zasata
    Asereht skrev 2010-07-06 13:03:15 följande:
    Testar också appen. Små irritationsmoment som jag hoppas de fixar.

Jag har ont i halsen och tar det lugnt idag.

Funderar på om jag skulle byta ut froggen mot en bee. Just nu agerar ju froggen stadsvagn vilket innebär att sen blir rätt lite använd. Tänkte att en bee blir mindre ihopfälld för den fäller man väl utan att ta isär?

Men det är bara tankar, gillar froggen men jag tänker praktiskt då brion blir mkt mer använd som det är nu. Upptäckte också att vi har ett visst behov av ståbräda, kann man ha det på bee? Någon som var med säkerhet vilka modeller som kan passa både tappt och froggen annars?

Om det blir konstiga ord eller stavningar så är det förmodligen aoutomatordlistan som tagit över. Är inte riktigt vän med den än.
    när jag använder appen kommer jag inte till senaste skriver utan första... är det samma för er?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11