Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

Lokatt och Zasata, grattis till nya jobb!
    Fröken småland, välkommen tillbaka får väl jag säga oxå, fast jag så sällan själv är här inne
    En kram till K kavat, för det känns som du behöver det {#emotions_dlg.flower}
    Asereht, hoppas du redan idag mår mycket bättre.
    Prus, grattis till att du vågade ändra i profilen Går det bättre med sammandragningarna?

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Och TUR att du hittade ringen igen så klart! Shit! Det var nära!!!

Har jag missat nånting annat?

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Ekorrfamiljen skrev 2010-11-02 09:54:45 följande:
    Olika recept för olika personer, men jag gör så här: Man mixar två råa ägg, lite kokosfett och cirka 2 dl kokt vatten. Sen kan man använda det istället för mjölk i kaffet (LCHF-godkänt). Jag blandar ner 2 tsk pulverkaffe och en skvätt kardemumma i själva blandningen så blir det som kaffe latte, idag blev det en skvätt vispgrädde också. Gott och mättande, men lite fööör mättande kanske..
    Urk... Kräks
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Ekorrfamiljen skrev 2010-11-02 09:59:15 följande:
    Det låter verkligen skiiiitäckligt, men det är det inte!
    Tror dig inte Tungan ute
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Är sur nu!! Skrikandes
    Handlade 3 stycken bh:ar på Lindex för några dagar sedan. 2 stycken lite dyrare och 1 billigare. De dyrare kostade lika mycket. Och jag hade 30% på en av de. Nu var det så att den ena inte passade så bra, så jag gick tillbaka med den. Skulle köpa lite annat istället, och sen när jag betalar så är det precis den bh:n jag lämnade tillbaka som hade fått den 30%. Så hon drar av det från det jag skulle få tillbaka Så nu blev jag ju helt utan rabatt på nånting? Jag ifrågasatte om det verkligen var rätt? Då har jag ju inte fått någon rabatt, men hon i affären sa att det tyvärr är så? Stämmer det verkligen? Knäppt i såna fall *surar vidare*

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Nifelheim skrev 2010-11-02 14:05:48 följande:
    Gud så läskigt. Höll på att svimma på föreläsningen idag. Blev bara mer o mer kallsvettig och "tappade" omvärlden   Har aldrig hänt förut om jag inte ätit dåligt eller liknande, men nu hade jag både ätit och druckit helt normalt. Mycket obehagligt.

Lite pinsamt också att jag bara gick. Klarade inte av att prata så jag fick inte ur mig någon förklaring. Hoppas att de har förståelse för det ändå.
    Usch! Hur är det med blodtrycket?
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Lokatt skrev 2010-11-03 19:11:04 följande:
    En axolotl, en sorts fisk/ödla kan man säga. de har sånna på mitt djuraffärjobb, jättehäftiga! Jag är ju lite akvarienörd, men la ner det när maken kom in i mitt liv, inte hans melodi och det blev trångt dessutom. Igentligen vore ett 1000L akvarium med fiskar min melodi, men med detta får man något och jag vet att sonen skulle bli gnistrande glad! De är jätteintressanta djur, kallas dinosauriefiskar.
    Ser häfiga ut, kan de bli stora?? Gissar att det inte är nånting för vårat lilla akvarium, skulle säkert äta upp våra fiskar med
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Fin Zasata!

Jag har ett piano som står ute i trädgården... mamma och pappa har skickat ner mitt gamla piano, gissar att de inte ville husera den längre. Problemet är bara att jag inte orkar lyfta den...
    Adam är iväg och hämtar en kompis som ska hjälpa till att bära in den, det är ju inte så bra om den står ute, ifall det blir regn inatt, vilket det säkert blir.

2010 ska bli ett bra år!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11