• passau

K*B*N, pratar del 11

Så mkt färskare fisk kan man inte få har thekakor i ugnen... Enda fördelen med morgonpigga barn...

• passau

konstaterat att det inte blir någon renovering eller annat denna månad...

var kommer alla räkningar ifrån???
    att ha huset och 2 csn-lån samma månad svider! ca 20000:- + alla fasta kostnader...

jaja... varit på barnloppis, 2 spel och lite FP little people blev d... med tanke på räkningarna maken lagt in var det nog bra att d inte blev mer

• passau

Ring kära barn i Uddevalla brukar ha stora didrikson jag kan hämta å skicka isf

• passau

Vi har förresten oxå nästan ny vagn köpt ny svart klädsel som MAKEN satte på vagnen igår när jag var å shoppade! Nu slipar han matstol som skall lackas svart! ( vad lite semester kan göra)

• passau
    Angel Gbg skrev 2010-08-28 17:03:12 följande:
    Bara för att göra er helt matta.... jag letar en baddräkt!!! stl 110/116 helst i rosa som inte kostar skjortan (hittat 200+frakt) Några bra tips? Kavat ni har inga urväxta eller så???
    jag har en lila hello kitty använd en gång men alldeles för stor...
  • passau

vi hade didrikson ovreall förra året och är/var toknöjda!
    men jag köpte ju en 90 och en 100 för 180:-/st., sen hittade jag en jätte fin i stl 90 senare så jag köpte den och tänkte sälja den använda 90 i år

vi brukar ha bra rea vid jul...

• passau

om någon med små barn vill ha koder till liberos hemsida kommer det här:

cream: 61124
    tvättlappar; 60523
    hakklapp:32172
    underlägg: 32158
    zinksalva:16787

• passau

Avnjuter nybakat bröd idag med... Maken sover ff. Irriterande med tanke på ljudnivån som varit... Undrar hur många mornar jag ska gå upp innan han reagerar...

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11