Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

Humm... vart ær den dær mensen? 4 dagar sen nu, och jag ær INTE gravid! Har så klart testat och fick ett stort fett Minus.
    Undra om det ær viktminskningen?
    Eller kan det vara så att jag har fått ett myom igen? Kanske dærfør jag aldrig blir gravid heller?? Humm.... funderar, och jobbar vidare hær i Norge......

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Kavat skrev 2010-11-04 15:29:12 följande:
    myom, försvinner de av sig själva?
    Næ, men de kan krympa nær man kommer in i klimakteriet.
    Den jag hade opererade jag (eller en doktor så klart, hehe) ut før 5,5 år sedan.
    3 månader efter den operationen blev jag gravid med Z
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Angel Gbg skrev 2010-11-04 19:11:59 följande:
    Ja i jakt på mens är vi fler... jag hade idag tid för cellprov och fick någon form av blödning såg det ut som när jag gick på toa  precis innan, äntligen tänkte jag såhär på dag 45 men när hon tog provet så säger hon inget om det och när hon kollar med vul så påstår hon att jag har ägglossning snart??? det har blivit sinnessjuka cyklar här sista tiden
    Ja, se där... det är nånting galet på gång här tydligen. Någon fler?
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Ja, det var väldigt vad det var tyst i tråden, nästa lite skrämmande Spöke

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Fick ett enormt hundsug Kanske får köpa hund nu när vi aldrig får någon bebis Såg så bedårande söta Xoloitzcuintle-valpar på blocket. Mexicansk nakenhund alltså. Blev sugen på en sån. Jag vet vad ni tänker, men med hundallergi (pälsdjur) har man inte så många raser att välja på

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Det enda jag inte riktigt gillar med de är att de är vakthundar, det kan ju bli lite jobbigt kanske...

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Gjorde ett graviditetstest idag....igen... och det var så klart negativt...igen. Förstår ingenting!? Jag är en vecka sen nu... hallååååå?

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    passau skrev 2010-11-07 21:48:12 följande:
    Håller tummarna lindajo!!!
    Tror tyvärr inte att det är nånting att hålla tummarna för, 2 negativa test är nog för att överbevisa mig. Det är nog kroppens svar på min viktminskning. 14% av mig har ju försvunnit på 5-6 veckor
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Lokatt skrev 2010-11-07 22:20:16 följande:
    du vet att man kan vara lika allergisk mot hårlösa djur då va? det är inte pälsen i sig man är allergisk mot...
    Dock går det att tillvänja sig för många allergiker, fråga min man, vi har tre katter och tre hundar
    mexikanska nakna är coola, vilken av storlekstypen tänker du dig? Dock är tempramentet kanske inte så kul om man är nybörjare..
    Ja, men jag är ju inte extremt allergisk. Och nybörjare är jag inte heller Fast vi har ju haft lite lättare raser innan då förståss. När jag var yngre och bodde hemma så hade jag en Bichon Frisé och sedan hade vi en Coton de tuleaur. Så jag har iallafall en hum om hunduppfostran.
    Och de 2 raserna tålde jag bra. Jag klarar inte av att bli slickad i ansiktet av de, då blir jag prickig. Men jag fick inte tungt att andas eller nånting sånt av de. Klarar faktiskt mina föräldrars Fox ganska bra oxå, så länge den är relativt nybadad Det är alltså mest kvalstrena i pälsen jag inte tål gissar jag, nybadade hundar går alltid mycket bättre.
    Det kommer ju inte bli någon hund nu ändå, vi jobbar allt för mycket. Men drömma går ju. Och hade det blivit en Xolo så hade det blivit standard storleken. Den stora alltså Tycker det är lite coolt med urhundar... de får mig att tänka på de där mumienfilmerna hehehe
    2010 ska bli ett bra år!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11