• passau

K*B*N, pratar del 11

Ase: sufletten var jätte fin!!!

jag insåg att d jobbiga var att fodra så jag körde på enkelt tyg, inte så kul men bättre passform

någon som vill ha mitt avritade gecko-mönster? erbjuds mot fraktkostnad bättre att glädja någon än att dom ligger här till ingen nytta ...

• passau

Angel: S satt å åt vaniljyoughurt i morse å tyckte C skulle få smaka... Sa att då får hon ont i magen... Va?! e detta oxå mjölk svarade S då ibland e dom söta

• passau

Ang fb. En person som mobbar och har enormt översittarnehov å sätter sig på alla å klagar på ALLT. Vi trodde ägaren skulle avskeda, verkar som Jon blir chef... Kul att börja jobba om 2v. Jag letar jobb kan man säga... Tillsammans med alla utom en...

• passau

Imponerad neima! Liten M har tagit bort spjälisen och skulle ha sin "gacka" när vi gick ut... Snyft... Bebistiden är slut för min del...

• passau

Prus finns det någon speciell anledning till att du vill göra testen? I morgon ska vi till Ikea på loppis nu sängen, hoppas liten M sover i sin nya (S) säng och inte ramlar ur...

• passau

Kan inte citera men jag menade om d fanns någon anledning från början till oro... Inte efter första testet... Då förstår jag oxå att man gårvidare! Tänkte om d fanns ärftligt eller ngt...

• passau
    zasata skrev 2010-09-05 07:50:50 följande:
    tips på något man kan sälja på T?
    jag ska slänga ut 2 växa sängar... ifs på B men ändå...

på T ska jag slänga ut en bärbar dvd... När jag orkar fota och skriva...
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11