Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

Lokatt skrev 2010-11-08 21:54:31 följande:
    Lindadjo skrev 2010-11-08 19:58:12 följande:
    Lokatt, vilken superfin voffsing du har
    Tack
    Angående dogtag till din mammas hund, jag har kvar av en urfin variant jag inte tror du sett på bild, i form av ett hundben! Ska jag ta en sån?
    Och så svarar jag både dig och A... angående cirklar så har jag ej, men jag ska nog göra så att jag tar hem. så har ni inte superbråttom så fixar jag. inboxa detaljer.
    Ja, gärna Inboxar...
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2010-11-12 07:20:18 följande:
    "Imorgon skall jag träffa Nif, imorgon skall jag träffa Nif" *sjunger och dansar*
    Vad roligt   *avis*

Jag kikar bara in lite snabbt, ska snart iväg till jobbet (bolaget idag). Jag försöker läsa det ni skriver, men har inget att komma med själv. Bara jobbar, äter och sover hela tiden känns det som. Gör inget roligt, hinner inte ens tapetsera här hemma

Ha en härlig dag tjejer!
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Godmorgon tjejer!

Vilken helg jag haft. Direkt efter jobbet på lördag så åkte jag med tåget ner till en kär gammal vän, som är barnlös, och det var så härligt att bara vara Linda. Vi hade jättemysigt på kvällen, åt ostbricka drack vin och så hade hon gjort hemmagjort Tiramisu som inte gick av för hackor. Gud så gott. Tanken var att vi skulle äta middag efter ostbrickan, men vi blev så himla mätta så det blev ingen middag. Sen pratade vi gamla minnen, skrattade otroligt mycket över saker vi skrivit i vår gemensamma dagbok som vi hade. Det var en riktig minneskväll. Och så blev det lite snack om våra liv som de är nu då oxå så klart. Jättehärligt!
    Fick en reäl sovmorgon, god frukost/brunch och en liten shoppingrunda innan tåg och buss hem igen.
    Fick köpt ett par nya byxor, och jag kan fortfarande inte komma över att de är i storlek 38! Det var länge sedan. *skratt*
    Men jag har ändå gått upp ett kilo från min målvikt, som jag måste gå ner igen.

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Har förresten försökt mig på att göra en blogg Det tog ett tag innan jag fick till det någolunda. Ni får gärna titta in, men det står inte så mycket intressant i den... och jag har inte hittat på riktigt vad den ska ha för inriktning.. kanske bara lite allmänt så där.

www.lindadjo.blogg.se

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Jättefin!!!! och älskar väskan! De är så braaa Hjärta Du får sälja till mig sen när/om det blir dax, både vagn och väska

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2010-12-04 19:40:51 följande:
    Sådär, nu skall vi se om det blir bra slingor den här gången. Förra gången tyckte jag det var svårt att ljus upp utväxten ordentligt så den här gången tvingade jag min man att lägga i blonderingsmedlet i själva utväxten *scary*. Strax skall jag lägga i resten av medlet, håll tummarna!
    Hur gick det???
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2010-12-05 14:37:58 följande:
    Nu knäppar inläggen sig, det skulle vara lightmust inte loggenhet. Likamedtecken funkar heller inte.
    Jag funderade just över vad loggenhet är för nånting hahaha
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Ekorrfamiljen skrev 2010-12-12 11:35:59 följande:
    Vi är i vecka 11+0 idag.
    Åh! Grattis!!!! GravidHjärta
    Vad roligt att höra .... och lite avundsjuk blir ju så klart oxå, men jag försöker ignorera det så gott jag kan
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Idag åkte jag till Elgiganten för att köpa en ny digitalkamera, den vi har är gammal och går inte längre att lita på. Den verkar bara fungera när den själv vill, och nu är den dessutom på gran canaria med Adam. Och i morgon är det luciafest på dagis med uppvisning, så jag vill ju fota lite då så klart. Så jag drog i väg för att se vad de hade. Sen kom jag hem, med inte bara en ny fin lila kamera, utan jag kom hem med en helt egen dator oxå En laptop. Så glad jag är ...trots att jag känner mig lite ensam nu utan Adam.

På tal om det här med graviditet och sånt, jag ringde till Gyn förra veckan, för det känns som allt blir mer och mer oregelbundet här, så jag är ganska säker på att det är något nytt myom på gång igen, och det kan ju vara orsak till att jag inte lyckats bli gravid på de 9 månader vi försökt nu. Kan ju vara värt att kolla upp iallafall, men de kunde inte ens ge mig en ungefärlig tid på när jag skulle få kolla upp det, utan jag är satt i kösystemet Gissar att det kan dröja, för det lär ju inte vara någon brådskande sak att få kollat upp... 

2010 ska bli ett bra år!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11