Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

zasata skrev 2010-05-20 22:28:37 följande:
    jag har det i varukorgen just nu.. Inte hunnit tänka på det än då jag knappt fått använda min vagn *surar*Ja fy fan vad arg jag blir om jag inte får dom jävla hjulen!!! ALDRIG mer bugaboo eller kidzshopen i så fall.
    klart du kommer få dem, men du borde få en dyna på köpet för sveda och värk (och väntan!)
  • Tant Pruselius
    passau skrev 2010-05-20 22:20:37 följande:
    sufletten var lite för mkt tom för mig
    well, jag är lite to mutch
    passau skrev 2010-05-21 08:49:23 följande:
    lite sugen på Ullared idag...
    alltid sugen på Ulla tur att jag bor 40mil därifrån ...
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2010-05-22 10:15:16 följande:
    Tack, men den vagnen hinner nog gå långt innan det blir dax för mig att ev skaffa en vagn
    ja men ut i fall att
  • Tant Pruselius

Vi ska på födelsedagsmiddag för mamma/mormor på Grekisa Kolgrillsbaren och sedan kanske ett kvälldopp i kompisars pool
    Var på loppis på fm, fyndade lite Me and I-kläder för 20kr st, en sprillans ny båtsmanvovve till vår saltkråkanfanatiker, lite mer barnkläder och skor.
    Såg en Molo lurv för 50:- men den var så in i bomben fläckig att den känndes ofräsch, då vill jag inte chansa.
    Sedan köpte jag Mylittleponny och Care Bear- tvålar från det nostalgiska 80-talet

Hoppas ni alla har det bra i solen!!!{#lang_emotions_cool}

• Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2010-05-23 10:26:42 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/article7171910.abMin kära sambo fick oxå värmeslag. När han kom i mål började han spy och fick dropp på plats. Han är rätt sliten idag, stackars lilla älsklingen. Det ser ut att bli en fin dag idag med här på västkusten. Så det blir väl att fortsätta med det jag började på igår. Köpte spaljeér och en massa plantor och frön. Bland annat tomater då, som vi lyckades så bra med förra sommaren. De mesta fick jag i jorden igår. En massa tvätt som ska tvättas och hängas finns oxå. Städat fick jag oxå gjort igår. Jag slet som ett djur ska ni veta Idag ska jag ta det lite lugnare. Blev det något dopp i poolen? Vad lyxigt med pool.  Roligt med en massa fynd, vad blev det för me&I? Är lite fan av det märket, jag har varit säljare förr oxå Låter som en härlig sommardag Igår när vi köpte plantor, så köpte pojkarna varsin blomspruta, sen sprang de runt i kallingar ute i trädgården och hade vattenkrig.
    Här regnar det o regnar o regnar o REGNAR hoppas att erat kalasväder håller i sig!
    Läskigt med värmeslagen sambo.
    Det blev inget dopp för mig, måste införskaffa en burkini (burka i baddräktsmaterial) först . Men för K blev det, T lät bli och åkte en massa rutchkana i stället.
    Det blev en pussgrodetunika ( i nästa stlk) för 30:-, ett par plysch mjukisar för 20:- och ett par rosa plyschtights för 20:- allt i toppskick Jag gillar också deras kläder mycket. Pussgrodetunikan är en favvo och mjukisar och tights har vi med sedan innan.
    Fanns en super fin (använd max 3ggr) EW åkpåse för 100kr, den ångrar jag att jag inte köpte men men... man har inte huvet på skafft jämt
  • Tant Pruselius
    passau skrev 2010-05-23 13:04:18 följande:
    tack!hoppas andra tycker d med
    Asereht skrev 2010-05-23 12:09:09 följande:
    Hade inte haft något emot åkpåsen heller.
    Asereht skrev 2010-05-23 12:07:09 följande:
    Passau, vad fin den blommiga suffletten och sitsen var! *gilla*

*vill se*

jaha jag var försent ute ser jag

Meeen grattis till bra affär!

• Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2010-05-23 19:31:48 följande:
    Äsch. Du borde köpa MIN
    alltså jag är lite förvirrad för först trodde jag BB stod förr bugaboo bee men nu har jag ju insett att det är babybjörn och det är ju T för stor för
    Iochför sig på gränsen för Bugga med tror jag...
    Kavat skrev 2010-05-23 19:46:47 följande:
    "Stora snoppar är sötare än små", dottern snart 5...
    haha, smart jänta 
    Lokatt skrev 2010-05-23 19:48:21 följande:
    inte haft en skoj dag, hundens stygn gick upp så idag har vi spenderat hela dagen på djursjukhuset, hon fick sövas och sys igen.Prus. jag ska återkomma till dig. Men nu måste jag få något i mig och sen sova, ses imorgon tråden.Kavat, är för rörig i huvudet för att minnas vilka av er ni firat men garderar med ett grattis!
    INGEN stress, ta hand om liten (stor?!) vovve.... stackars.
    Vi hörs om det där när du har tid....
  • Tant Pruselius
    passau skrev 2010-05-23 20:54:04 följande:
    www.tradera.com/Bugaboo-med-manga-tillbehor--...
    *busvisslar* vilek  hottie!

så då va det alla fall en bugga och ingen babybjörn inte helt född i farstun.

Nif - inboxa vad du har och så .... jag kanske kan flirta med sambon, bara klappa lite med hårs... och hoppas hoppas att jag snart har liten bulle på G i ugnen... men det är lite segt på den fronten... jag börjar misströsta...
  • Tant Pruselius
    passau skrev 2010-05-23 21:30:50 följande:
    vem har sagt att stl inte spelar någon roll?
    höhö precis min tanke till komentar...
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11